äntligen !

Dagens humör: glad, "fjortis humör" irreterad
Dagens mående: toppen & små damp XD
Dagens borde: läxan
Dagens frisyr: ruffs ...
Dagens klädsel: t-shirt, jeans.
Dagens planer: musik & dammsuga nu, sen läxa, äta & sova
Dagens materiella vill ha: ingenting !
Dagens längtan: sova
Dagens fundering: förstör förväntningar?
Dagens beroende: mobilen
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens roligaste: haha att jag dissa en bitch ;D
Dagens middag: venne än
Dagens låt: JMCAS at playahead's :)

som jag skrev där uppe.. förstör förväntningar?
jag hade värsta grejen som jag trodde om idag... men det blir tvärtom och bara skit :((((((
fanfanfan asso, :/ så förstör det? kommentera om ni vill

bwe. jag är "tillbaka" efter sjukan. men ska dammsuga nu så inge bloggande, idag va det skit i skolan, utom att jag tänkte hamna i slagsmål (a) men seriöst - inte värt att skriva om 'honom' på denna sida :D
höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0