Jennifer 'Jeannie' Qvarforth

Sunshine, I love u!
Mina ögon ljuger inte, och dom säger att jag aldrig borde släppa dig!

NAAAAAAAAAAW !

min syster va på skolfest här omdagen, (soli fixade hennes hår finfint!! XD) jag lägger in en bild på när min älskade syster dansar med hennes dreamboy, :/ kisses

hmm....

" det går aldrig bra när man satsar allt man har,
man går in för en sak och blir lämnad kvar.
men det är över nu och jag känner mig krossad
allt går i bitar så fort man börjar hoppas"

blond

juste, har jag berättat att i fredags blev jag blond? =)
haha, lägger in bild på mig som brunett nu...
kisses!

sjuuuk !

nej jag har blivit sjuk ='(
fyfan asso... idag som typ skulle varit bästa dagen också (?) skit f*tta då!
gaaaah, aja får se om jag kan fixa bästa dagen imorgon ist.
jag har jätte ont i halsen, och natten va typ värst...
pappa säger att jag verkligen måste va hemma idag, får se om jag kanske måste imorn också,
kommer halka efter i skolan också =( fan asso,
aja tänker inte blogga mer nu.
kisses'

-

- se minst två filmer (/)
- sortera kläder i rummet (x)
- mysa med hundarna (x)
- webba med annie
- lösa det med Soli (/)
- smsa för fullt XP (/)
- planera inför imorgon med moa & kanske anna (/)
- bestämma vilket smink jag ska ta med
- se gossip girl, one three hill & wipeout.
- ladda in bilder på datorn
- läsa Dessie, Anna, Mimmi's bloggar (x)
- få tag på bellas blogg XD

(/) = halvt / tror
(x) = gjort
= inte gjort

Ouf


Han Är Very Het ! ;D
Kanske inte speciellt där då menmen ... :) <3

gå in på'

http://petitionspot.com/petitions/twilightcasttosweden

Vill ni att twilight gänget ska komma te sverige?
Gå in där då, :) Hihihi...


.

J- alla avgudar dig
U- kungen på att bara ta de lugnt
L- alla älskar dig
I- helt underbar i sängen
A- gillar att dricka/festa


Det blev mitt namn iaf :)
Vad blir ditt? (a)
Jag har nu skrivit en lista, ska fylla i lite nu på vad jag gjort & har kvar...
Kisses


A. gillar att dricka/festa
B. alla vill ha dig
C. riktigt barnslig
D. gillar att dansa loss
E. oh, jättebra kyssare
F. bra personligen och utseende
G. skiter i vad andra tkr
H. sådär kyssare
I. helt underbar i sängen
J. alla avgudar dig
K. vild och galen
L. alla älskar dig
M. kanske inte så jättesmart
N. du kan behålla hemligheter
O. as sexiig grr
P. populär bland alla
Q. ful
R. helt GALEN
S. lätt att bli kär i
T. omtänksam och bryr sig
U. kungen på att bara ta de lugnt
V. bästa kyssaren som finns
W. tänker sig inte för lr något sjuk i huvudet
X. jättebra i skolan/jobbet
Y. bästa pojkvän/flickvän man kan begära
Z. alltid redo

ingen kenny / att göra

det blev ingen kenny :/ vi åkte istället te älsklingen Bella, :)
vi va där en stund sen åkte jag hem och när jag va hemma kände jag mig riktigt jävla sjuk!
har största halsonten asso det gör ont bara jag sväljer ='( och sen så har jag stor huvudvärk...
med detta hade jag tänk göra idag och imorgon lr ikväll ska jag fylla i om jag gjort det;
- se minst två filmer
- sortera kläder i rummet
- mysa med hundarna
- webba med annie
- lösa det med Soli
- smsa för fullt XP
- planera inför imorgon med moa & kanske anna
- bestämma vilket smink jag ska ta med
- se gossip girl, one three hill & wipeout.
- ladda in bilder på datorn
- läsa Dessie, Anna, Mimmi's bloggar
- få tag på bellas blogg XD
- skriva listor (;

det är det jag ska göra satt ska nog börja snart,
menmen... hörs kanske senare, vem vet? XD
Kisses

kenny <3

haha här är bild på filmen XD

info (?) + utgång


ditt namn? julia
och du bor ? kärrtorp
hur ser din familj ut? mamma , pappa , syster, två hundar.
vilken skola går du i ? skarpnäcksskolan - ligger i kärrtorp - & ja den suger
husdjur ? Älsklings tindra & blinca :)
vem av dina kompisar gillar du mest ? Moa just nu (a) <3

har du en pojkvän? Nej, haffa mig XD
vem var din senaste pojkvän? Felix
är du kär i någon? A typ
är någon kär i dig ? Nej fyfan XP
har du strulat? Nej ;$ som sagt... struloskuld -.-
hur många gånger har du strulat? 0 ?
har du haft sex ? Nej ;O
hur många gånger har du haft sex? 0

röker du ? Nej.
har du tagit droger? Absolut INTE
har du druckit ? Nepp.
snusar du ? Usch nej.

har du färgat håret någon gång ? jaupp
sminkar du dig daligen ? Nej inte alltid.
är du tjock eller smal ? Typ smal (magen) tjock (låren)
har du märkes kläder? Vissa utav dom ja,
hur lång är du ? 162 typ
och du väger? 44 :)
har du tandställning ? Nej :/ (:
vilken klädstorlek ? XS i guess

har du en syster ? Bästa <3

har din syrra färgat håret? Ja (a)
sminkar hon sig? ibland
tjock eller smal ? smal
har hon märkes kläder ? Vissa som jag ;)
hur lång är hon ? Venne inte så lång men inte alldeles för kort xP
väger ? Inte mycke :D
har hon tandställning ? Nej
klädstorklek ? XS <3

har du en bror ? nej

har din bror wax ? /
tjock eller smal ?
/
har han märkes kläder? /
hur lång är han ? /
väger ? /
har han tandställning ? /
klädstorlek ? /


mamma & pappa ? japp

bor dina föräldrar ihop ? ja :)
hur gammla är de ? Mamma 34 pappa 42
hårfärg ? Mamma mörk brunt med lite FINA röda slingor, pappa flintis x)
vilket land kommer de ifrån ?  svenskar
är din mamma tjock ? Nej !!!!!!!!!!! ;@
är din pappa tjock ? nej men har muskler ;P

är din familj rik ? Nje, men får ganska mycket ändå.
när åkte du utomlands sist? Ett år sen kanske ;O
har din familj ett landställe ? Asso venne....
har du ett eget rum ? Jaaaa ! XD

har du en mormor/farmor , morfar/farfar ? japp alla av dom :)
har du många kläder? Ja men vill ändå ha mere, muhahahaha !

tror du på tomten ? Nej inte längre...
får du en tia för varje tand du tappar ?  Nej, en 20-lapp ;D
firar din familj påsk ? Ja oftast
vad föreställer du på halloween ? Förra året . jag va slampa XD ;O men blev inge! ;)
vem trillbringade du din alla hjärtand dag med iår ? soli
vilket datum är midsommar ? Venne (?)

hade du tråkigt när du gjorde detta test ?  Ganska x)))
när du gjorde detta test, skulle du igentiligen göra något annat mycker viktigare ?! Klä på mig ! ;)

shululululu ! började inlägget med en liten lista om mig & familj och sådant läs och enjoy...
idag blir det utgång, ska på bio med moa & kanske lukas, simon & anna (a)
men moa ska komma hit först tror jag, då tar vi bilder och laddar in ;D
mamma, pappa & ida ska te stan nu. och handla lite, valde att inte hänga med denna gång!
vi ska iaf se Kenny Begins i think på söder. skriver mer snart när jag har mer info x)
kisses


Lady GaGa


Lady GaGa, hon brukar ju kunna stå för hennes stil lr så...
Hon vågar ias ha på sig vad hon vill, här har ni lite bilder på hennes klädstil ibland,
Nu ska jag gå och lägga mig igen. Klockan är ju bara åtta!? ;O
Jaja,  kisses.

moooooster

moster har precis kommit , lr halv moster (?) bwe ...
nu ska vi äta lite , så kan inte blogga ! :)
kisses

tjena mitt bena

gör läxa, ska snart äta vofflor och smsar lite smått. och vet ni vad det betyder? .... INGET BLOGGANDE! haha :/ ska inte blogga mer nu. ville bara skriva kort och snabbt
innan låt mig berätta skit kul grej idag i skolan på spanskan;
spanska läraren (Hallonblad) dricker kaffe hela tiden.
Morgan- om man dricker kaffe två gånger om dagen lr mer så dör man!
Jag- va?? :O:O
Simon *asg*- hahahaha, du är verkligen dum! Men någon måste fan säga det *asg*
Jag- vadå så ni drev? *glad*
Morgan och Simon fortsätter och asgarvar, haha patetiska ungar.
Nej men hörs imorgon troligen, kisses'

(3) pics

tänkte bjuda på ett par bilder (tre st) ska fixa varm chocklad för har skjukt ont i halsen! & sen göra läxor, kisses

1, jag lite driv bild XD
2, my baby & I
3, soli, cissi, anna & jag :) <33

telefon

Just nu sitter jag och pratar med älsklingen emelie, :) vi pratar lite om skolan & sånt. Jag berättar om läxan tills på onsdag... Men idag va jag i skolan, inte så kul! Men blev bättre med Soli och Emelie<3 Bwe (but what ever XD) efter va jag, Emelie, Moa, Anna, Maggan & Nelly kvar på skolan, vi va där ett tag bara chilla. Sen gick vi hem te Moa lite (Jag och Emelie!) Sen så smsar jag med Fanny lite och vi bestämmer sig för att träffas i centrum en stund, Putte och deras kompis Alle typ hänger med, först sa vi ingenting. Asso det va första gången jag och Fanny träffades XP Men aa, jag och Putte sa lite... Sen kommer Amanda, det va ganska kul att träffa henne :) Moa, jag & Emelie står typ bara tysta. Hahaha, lr vi prata lite "hemlisar"... Sen så kommer Emelies buss, satt vi säger hejdå till Amanda och jag te Fanny. Vi följer henne te bussen, sen går Moa hem och jag går hem... Inte så värt att veta menmen... Höhöhö, nu gör jag min engelska berättelse. Någon som tycker jag ska lägga in den på bloggen? Men nu blir pappa arg om jag inte gör, satt vi hörs senare lr imorn men kanske om ett tag menmen så går det när man inte sköter skolan x)
Just nu;

1, min roliga min och telefonen i örat.
2, jag har lite kul när jag pratar med Emelie!
3, jag ramlar av en boll som jag sitter på och lyckas få det på kort... ;D
alltså nu ska jag säga hejdå till Emelie och börja på läxan!
Kisses lilla Julia'

hellu !

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp, byt ut namnen i berättelsen
 mot namnen i din telefonlista. Fuska inte!


Kära Denise. För det första vill jag säga att Farzan är den bästa vän jag haft, och att Julia är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Marco och Ulla gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Alex får ett lyckligt liv tillsammans med Mimmi. Jag vill säga tack till Emma för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Pappa. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Jonte tog sitt liv. Snälla, Daniella sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Morgan och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Saga som sen kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat mot Simon eftersom han varit otrogen mot min käraste Viktor Vem?. Jag vet att Becca kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Elias för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Fanny och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Moa.

Hahaha lite roligt, efter som lite stämmer! XD fett kul :) hitta på amandas blogg, sjukt bra ;D just nu gör jag ingenting. fick ha datorn en liten stund satt ska inte blogga mycket mer nu. vi hörs senare lr  inte! :') kisses

hej igen!

Lycklighets-testet


[ ] Du har en pojkvän <3
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[ ] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[/] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[/] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[ ] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person.

Total:
18
-----------
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Ojojoj, trodde jag inte va så lycklig (?) but what ever, jag skriver engelska läxa just nu.
Och lyssnar musik + facebook. Har inte tid att blogga ;/
Vi får höras av mer i helgen lr senare.


inget mer... :/

nu kommer inte jag blogga mycket mer ;/
jag har dataförbud... och därför kan jag inte blogga på mammas data :((((
jag kanske skriver hos kompisar. but i guess not!
måste sköta skolan så jag får datan igen (:
ha det så underbart, och hoppas på många kommentarer att titta på när jag är tillbaka,
kisses!


MIN ÄLSKLING ! ;O SÅ ALLA KAN TAGGA (a)

hoppas på B&J

Var kommer du ifrån?
Stockholm
Heter?
Julia Ylva Amanda Lindh
Hur gammal är du?
13
När fyller du år?
26 November
Tycker du om någon just nu?
Ja, lukas & danne brorshorna :)
Jag samlar på?
Bilder (?)
Gröna eller röda äpplen?
Gröna!!!
Vilken tid gick du upp idag?
Halv nio kanske,
Har du sovit i din egna säng inatt?
Nopp, systers
Har du sovit ensam inatt?
Nej sys.
Har du strumpor på dig nu?
A typ,
Hur svarar du i telefon?
Hej det är julia lr hallå?
Vad ska du göra ikväll?
Middag hos familjens kompisar lr hemma och tråka...
Vad ska du göra imorgon?
Ingenting i guess
Var vill du bo när du blir stor?
Med amandha bästavän utomlans ;D
Vad vill du bli när du blir stor?
Kändis !
Är det okej att gråta?
Ja
När grät du senast?
Nyss!
Vilken årstid tycker du bäst om?
SOMMAR!
Laddar du ner musik och filmer från internet?
Ibland
Skulle du göra om du vann en miljon?
Dra från fitt kärrtorp
Bär du glasögon eller linser?
Nej, men ska kanske.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Inte direkt
Har du piercingar?
Öronen? (a)
Har du tatuering?
Nej men vill typ ;P
Vill du gifta dig?
Typ!
Vill du ha barn?
Kanske
Solar du ofta?
Sommaren- ja Solarium- nej
Är du bra på att laga mat?
Nja,
Gillar du att dansa?
Aa <3
Vilken är din favoritglass?
Vanilj / Ben & Jerrys / Choklad
Tror du på ett liv efter döden?
Sometimes
Bor dina föräldrar tillsammans?
Japp!
Är du morgon eller kvällsmänniska?
Fortf morgon ;)
Vilka hårfärger har du haft?
Blont, mörk brunt, ljusbrun.
Är du beroende av något?
Datorn, godis, kärlek
Röker du?
Nej,
Senaste låten du hörde?
Minns inte? 
Vad gör du på helgerna?
Kompisar, hundarna.
Vem kramade du senast?
Mamma...
Saknar du någon nu?
Ja ;/
Vem ringde dig senast?
Mamma alldeles nyss -.-
Var du glad igår?
Inte ofta, men ibland.

Lite mer info, jag ska nog sluta med datorn snart.
Om jag ska få Ben & Jerrys av mamma & pappa kommer jag stanna hemma,
Om inte.. Så hänger jag med -.-
Kisses

surt

så jävla surt, jag får va hemma men inte sova hos soli? vad ska jag välja? va hemma helt själv sitta och typ sörja, hahaha! lr följa med och sitta där och tjocka godis? XD haha hjälp mig... :(((((
skriver mer senare! pysssssssssss

jag saknar dig älskling


det där om hur jag & alexandra träffades...

hahaha nej det glömmer man inte, som flera skrivit! :)
men orkar inte prata om det nu... haha,
jag väntar på att mamma, ida & pappa ska komma hem. vi ska prata om ikväll, för får kanske sova hos soli istället för att hänga med! men är inte säkert, för dom vill kanske att jag hänger med satt vi får se.
kisses

bilar

just nu sitter jag & äter bilar och ser disney channel, hahaha. det är camp rock (aa) ikväll ska jag chilla, imorn är det melodifestivalen. och har typ lackat på mamma & pappa hela kvällen :/ för imorgon ska min familj te idas kompis Johannas familj... jag vill slagga hos soli? men nej, man ska dit, äta tacos & se melodifestivalen. asso shiiiiit pinsammt värre!? ;O hahaha. känner typ ingen, men hon har en syster som heter Fanny som typ är lika gammal som mig, aja får se hur det går? höhö, men nu ska jag tigga mer bilar av syster... vet inte om jag skriver mer ikväll, vi får se. kisses
psss, skit kul att Alexandra har börjat gästblogga! det kommer hon troligen fortsätta med, hoppas jag. :)

mhhhhhh! mumms! ;D

alexandra skriver

japp, nu är det så att alexandra gästbloggar här, roligt va ? så det här är mitt första inlägg .. ja vad ska jag skriva ? jag kan ju berätta hur jag och julia lärde känna varandra. det var såhär att en tjej i min klass som heter anna kände julia. och en dag kom julia till vår skola med en äcklig emelie tror jag hon heter ?! och båda hade kattsträck på kinderna så jag och mimmi gick förbi dom ohc bah "uuuuuusch, krääääks" och grejer, fyfan vad vi störde oss ;O och sen gick det typ ett tag och sen hade vi en sak som kallas "sikta mot stjärnorna" i vår skola, och då skulle tydligen julia och emelie komma. asså det var typ kl 6-7 på kvällen. men sen började julia och emelie bråka med anna och jag tyckte ju dom var skit störda i huvudet så jag ringde upp den där emelie och frågade vad fan hon höll på med, och hon var SKIT kaxig i teleofon, så jag sa till henne att hon skulle komma till sikta mot stjärnorna endå. så hon blev typ vän med anna och så kom dom dit. emelie vågade inte gå fram till mig och stog typ helt tyst i ett hörn utanför aulan. och jag satt i aulan, asså det skulle typ precis börja. dom vågade typ inte gå in men sen går dom in iallafall. så börjar jag leta efter emelie för jag skulle snacka med henne, men hittar henne inte. och emelie blir så rädd så hon ringer sin pappa för hon vågar inte gå ut från aulan. så kommer hennes pappa och är SKIT FÖRBANNAD, jag ba okej ? så frågar han typ emelie vem som håller på. så pekar hon på mimmi och en tjej som heter nellie istället för mig ;S fråga mig inte varför.. men iallafall, han går fram till nellie och typ pratar med henne men hon säger att han tagit fel person. sen så hittar han mimmi och typ drar ut henne från aulan, så skäller han typ ut henne skit mycket. och sen typ drar alla dom. sen kommer annas mamma för hon har berättat för sin mamma, och sen kommer mimmis mamma för mimmi ringde ju såklart hennes mamma, så stog vi och pratade där en stund med föräldrarna ( jag anna och mimmi ) sen dagen efter får vi gå till värsta mötena med rektorn och grejer. och det var typ så vi träffades haha, men vi har  såklart blivit vänner nu :) inte jag och emelie förstås haha. aja det var det, skriver mer någon gång, kisses.

hemma

jag gick hem nästan dirket efter skolan, känner mig fett nere :/ orkar inte blogga nu.

tråkigt och deppig :(

Ta fram din mobil och gör följande :

Har du pussat nummer 2?
yes box

Vad har du för relation med nummer 20?
haha det är min pappa (: så ganska bra...

När ska du träffa nummer 30?
venne , haha saknar henne §

Är nummer 18 söt?
helt okej ;) 

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
vilken SÖÖÖTNOS han är !

Gillar du nummer 14?
klart man gillar sin bästis !? haha fast bara som vän <3

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
jag träffar henne varje dag typ (?)

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
imorgon , fast hon är ju typ sur nu
:/ 

Är du nära vän med nummer 23?
nja , har aldrig träffat henne (a)

Har du gått på bio med nummer 4?
nej det har jag inte. men hon är grovt snäll (:

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
ja det är ju min man ? ;O (;

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
hans tjej , alltså angelica .

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
haha vem fan är det ? ;S

Vad har du och nummer 24 för relation?
nja, vi hade bästa förut. men nu är den ganska dåligt :(

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
SLÅ SÖNDER HENNE ! JÄVLA HORA SOM KAN SLICKA FITTA ;O ;D

Vad är det bästa med nummer 8?
hon hjälper mig alltid med vad som helst <3

Brukar du och nummer 16 träffas?
ja typ varje dag .. en riktig bitch det !? -.-

Har du haft sex med nummer 4 nedifrån?
haha nejnejnej :)))))

Nummer 10 nedifrån, är han/hon snygg?
nej hahahahah

Har du pussat nummer 5 nedifrån?
a typ när vi va fett små, *SPYYYR* 

Är nummer 45 uppifrån någon du vart hemma hos?
nej :/

listan tagen av alexandra igen :) <3

JMCAS (E)

fuck allting okej ? NI FÖRSTÅR INTE OOKEJ ? ni fattar inte ok ? när ska ni inse att jag inte kan berätta för er för ni förstår inte . varför ska man berätta för personer som inte änns kan hjälpa ;O är det någon idé svar : nej !? ni är inte som pinnar , fan M du missuppfattar bara , sen blockar du ? -.- palla , då kan du inte lösa någonting . C du verkar fatta ändå ? för du är typ små sur men du verkar inte bry dig , A jag vet att du förstår detta . asså inte hur jag mår , utan detta "bråk" S du förstår mig . det vet jag att du gör ! du har blivit "utsatt" för det , du har mått lika dåligt , mindre lr värre ... men asså ni kan inte förstå M , C & A ledsen för att det blev såhära .. men du missuppfattar mig M , om du säger det te dom startar du ett stort bråk . Så du väljer nu om du ska starta bråk lr låta det vara och prata med mig SJÄLV , för det är du som säger hur DU mår . dom kan prata själva , dom kan säga själva ? dessutom jag vet att ja skulle "lämna emelie bakom mig" men sen när jag ser att hon går ensam samtidigt går jag ensam . ni är inte med mig , för ni är med dom andra tjejerna .. då är jag lämnad , emelie fattar mig . hon har varit med om honom & den andra killen . hon förstår mig mer än någon annan , hon & soli förstår mig typ mest .. asså va glada för att jag mår bättre nu med dom istället (?) bara för att jag är med dom , dissar inte vi er lr hur ? men jag känner att jag behöver må bra ett tag ok ? tänk på mig någon gång .. vad som kan hända om jag fortsätter må dåligt , JMCAS det kan ingenting ändra . vi hade ju värsta planerna , asså shit M du betyder så himla mycket syster .. men gör inte ett misstag ? :'/ skriv te mig sen .. puss jag älskar er alla <3
M , C , A , soli & emelie ni är och förblir mina bästavänner . förlåt om jag sårat er (?)

soli & emelie..

... ni betyder fett mycket asso! :O tack för igår, ja va med dom hela tiden typ :) dom får mig må bättre och allting, tack te er älsklingar (a)

nu kan jag inte skriva mycket mer för ska te centrum nu, för ska  bada med skolan -.- haha aja, vi hörs senare kisses.

fucking saknar mitt blonda hår! :'(
hahha skulle aldrig färgat, har utväxt nu -.-
MEN TACK MAMMA & PAPPA SOM SKA LÅTA MIG  FIXA TYP ;D <333


MIN ÄLSKLING!

rubriken säger allting! emelie du är min älskling :) i love u so mutcho <3

dagen men fööörst lista! :)

Nämn någon som gjorde dig glad idag: emelie<3
Vad gjorde du kl 8 i morse? öhm, kom te skolan
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? lyssna på pea låtar (a)
Det sista du sa högt? ah tack!
Vad har du druckit idag? oboy
Vad var det senaste du åt? lunch för en gångs skull! ;D
Vad var det senaste du köpte? choklad ;$
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun :) 
Vad är det för väder hos dig just nu?  snöööö :'/
Godaste glass-smaken? vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? självklart ?
Sover du tungt? nej
Drömmer du mycket? yes
 Mardrömmar? inte mkt längre
Vilket ämne är roligast i skolan? SVENSKA FREEEEAK! (a)
Trivs du med ditt jobb? har inge? haha
Favoritklädsel? jeans & linne
Favoritlåt just nu? den på min press,
Vad ser du om du tittar åt höger? badrum
Vad gör dig glad just nu? mina hundar
Vad ska du göra härnäst? äta
Höger- eller vänsterhänt: höger, men kan vänster också :P
Humör just nu:  glad men illamående
Favoritgodis: choklad...
Klädsel just nu: rosa tjocktröja + jeans
Musik just nu: pea låtar
Sommarplaner 2009: gotland och landet + mycke kompisar.
Hur många kuddar sover du med: en
Spelar du nåt instrument: hell no ?
Morgon- eller nattmänniska: morgon :)
Vilka är viktigast för dig: mina hundar & familj
Bio eller promenad: spelar ingen roll
Är du kittlig: aaaaaaaa
Stjärntecken: skytt
äckligaste insekten: alla är skabbiga :O
Vad vill du jobba som? ska bli journalist fan ;)
Stökigt eller välstädat? STÖKIG
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? ´fukk heller ?
Anser du att du är stark?  alltid
Vad gör du om du får hicka? typ håller min käft stängt ;$$$$$
Vad längtar du mest efter just nu? soli!
Hur svarar du i hemtelefonenen ? hej det är julia
Hur svarar du i mobiltelefonen ? hallå ?
Vem ringde du senast? en ful äcklig fitta som är fjortis -.-
Senast kramat och när ? hejdå kram te emelie för typ 1 & en halv timme sen
Antal timmar. sömn inatt? 22:00 - 06:45, räkna ut själv! ;) 
Sov du ensam? nej syster :)
Vem sov du hos senast? mormor & morfar
Vad ser du fram emot? att träffa soli ;O
Vad vill du ha just nu? pojkvän
Vem längtar du mest efter? MEN SOLI!?
Vem vill du sova bredvid inatt? ensam helst :)
Vilken buss åker du oftast? den te amandha, om någon. (bredäng 163:an)
Vilken årstid är det nu? vinter fan
Anser du dig själv snygg? ful som stryk ? hahha alltså ful (:
Har du varit kär? aaa,
Är du kär nu? a små kär (;

den tog jag från älskade angelica ! :) som jag känt sen barndommen ;D hahaha, idag kom soli hem! (i think,) ska pröva ringa henne senare men nu pratar jag ju med er :P (skriver XD) hahha, idag va annie sjuk. jag tog sällskap med moa & anna, sen så gick vi te skolan, träffa putte i korridoren, vi prata lite om fanny. inge skit snack!!! bara lite snack om dom pratat och så, sen så typ kom alex.. XD men vi hann inte säga så mycket, för jag påminde han om att han hade musik ;) sen hade jag matte, efter det hade jag musiiik :/ fett tråk! hahah sen svenska, LOVE IT! ;D aa iaf, va själv varje lektion för emma & amandha typ är sura? dom pratar iaf inte med mig som vanligt -.- lr jo amandha lite ;) men efter det så hade vi typ lunch i think (?) aja, jag & emelie åt lite. sen stack vi te cafet, med putte & alex, fast putte hade energi kick så dom stack x) men jag & emelie älsklingen satt kvar och åt upp våra muffins (aaaaa) efter det kom dom igen, och dom va typ fett glada? :) dom hade typ gjort studsmata av snö, man bah what? hahaha. vi följde iaf med dom, men alla killar bomba med snö bollar så vi kom efter! men sen när vi kom närmre prata dom om att mula oss för putte bah; jag skulle inte banga på att kasta snöbollar på dom asså, då sprang vi långt ifrån. sen stack vi dit och ropa på dom, och då ser vi dom komma med snö bollar och typ skrika attack lr något? hahaha, hörde inte för jag och emelie kuta och la oss i snön och rulla runt :P hahaha cepe ungar vi är emelie, <33333 sen gick vi in, efter det kom putte med ett stort smile & efter kom lilla alex med jävla telefonen i handen, haha. han prata med fanny, jag fick höra hennes röst (; men vi sa inte mycke innan alex skulle gå ifrån och säga massa skit om mig och moa -.- haha tönt han är ;O aja, sen gick vi in på lektion. vi hade NO & gympa; teori, efter det följde jag alex en bit -.- -.- -.- -.- -.- sen gick jag på väg te centrum, sen baka jag tebaka te skolan, möta emelie. vi gick te centrum, hon tog bussen hem jag tog tuben te bagis, åkte och hämta hundarna gick hem i snö stooorm!? :'/ och sen nu är jag hemma, och har varit det ca mer än en timme x) hahhaa, men tog mig tid att skriva nu! glömde att säga att alex blev fett lack på wille idag, och skulle sticka. och jag hade inga skoooor :( sprang i strumpor i snön efter han och bönade & bad att han skulle komma tebaka, och SJÄÄÄÄLVKLART fick jag honom att komma (: hahaha tackar, inte speciellt mycket har hänt idag. hade bästa dagen med emelieeeeeeeeeeeeee bara! ;D hahaha älskar dig gumman! bara för det ska jag lägga in en bild på oss i nästa inlägg... ska tagga nu och äta, förresten listan är tagen av anne (angelica), men vi ses i nästa inlägg kisses'

en liten bild


(klicka för större)
hitta på playahead, i ett album! :)
lite rolig lr?
men nu ska jag sminka mig, efter det ska jag nog gå med hundarna till dagis i bagis det rimma XD
hahahaha, ska träffa annie. vi ska vara ute tills vi börjar 09:30, kisses'

har fett tråkigt,

http://www.hejalexandras.blogg.se/ har väldigt bra listor! :) även denna är tagen från henne <3

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
för nån har förstört den? :S <3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Måru.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Okej<3

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Men nej , de om 9 änglar :P <3

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Oj nu blev det fel där hahahaha <33333333

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Okej:P tittar på film;)<33

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ja <3

8. Vad vill du höra mest av allt?
Umgicks

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Bra tror jag.<333

10. Din romantiska replik?
Köpa godis. :) <3

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Ouf synd

haha inte ett dugg kul egentligen? hahaha.. aja, jag har precis typ kommenterat ens blogg, för några har skrivit dumma kommentarer där om en kille i min skola (parallel klass) även min ''kompis'' patrik heter han. www.nannie.blogg.se skriv där att Patrik AAAALDRIG skulle vara otrogen och allting att han är en äkta kille. Skriv det! har fett dåligt humör nu pga en grej, och detta gör mig mer arg, :/ hoppas putte inte skär sig igen bara!? :O måste se hans arm imorgon XD :'/
me måste sluta med datorn nu, ska se premiären av wipeout tror jag det heter, :)
men ha det så bra, jag skriver imorgon på morgonen, jag kan nästa lova det x) kisses'

något som jag borde tänka på...

-  Bli inte glad om personen smsar.Bry dig inte om personen ringer. Gå inte och längta efter att personen ska höra av sig igen. Det är att hoppas för mycket.har du inga förväntningar kan du inte heller bli besviken.Klandra inte dig själv om något går snett, lägg skulden på någon annan.Det man inte vet lider man inte av. Bli inte ledsen om du ser personen med en annan, bara bit ihop. Ingen ska få dina kinder att bli våta av tårar,få dina ögon svullna och röda, få dig att skaka av utmattning när tårarna håller på att ta slut. Du ska inte behöva gråta dig själv till söms och låta personen somna med ett lyckligt leende på läpparna,ingen ska få ta ifrån dig din stolthet!

sitter och pratar med bästisen annie nu, har inte tid att blogga. kisses'

så jävla tråkig

Barbiedocka ?

(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
( ) En locktång
( ) Fondation över 200 kr
(/) Ögonfransböjare
( ) Olika smink borttagningsmedel
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
(/) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym (snart) 
( ) Klipper dig varannan/varje månad
(x) Tonat håret
(/) Färgat håret
( ) Hårförlängning (vill typ ha)
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Totalt: 21


5-10 Naturlig som naturen
10-15 konstgjord behandlad blomma
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20-25 fryst jordgubbe
25-30 Barbiedocka. Bara plast
/ = typ, kanske, oftast.

snodde den från alexandras blogg! :) värd att läsas,
men som ni så är jag inte barbie lr så... visste det  x) <3
men förlåt att jag inte skrev igår, men mådde inte bra. jag hade så jävla ont i magen asså! ;O men sen åkte jag te mormor & morfar sov dära och kom hem idag vid 13 - 14 så jag har sett madagaskar hahahahaha... idag ska jag bara vara hemma, vila magen för har fortf ont! satt kan inte blogga nu, men eftersom jag har tråkigt ska jag leta mer listor (a) kisses'

grattis

te angelica  & archibald som varit tesammans i ett halv år nu,
och grattis te mina föräldrar som varit tesammans i 15 år! :)
det va det jag hade och säga... tack för mig<3 kisses'

så vilken ska jag ha nu då? :)

musiiiiiiik !

i <3 musik så himla saaaant! asså jag lyssnar på det hela tiden :) angelica har gjort mig beroende, hahahaha fuck you... nej skoja, älskar henne fett mycke, måste bara tacka dig för igår!! det bettyde grovvt mycket för mig asså! älskar dig, <333 iaf... tillbaka te dagen, idag ska jag chilla hemma, tills jag ska ta tuben 20 över 12 te farsta, ett  måste att hinna med den! XD ska faktist bli sminkad på makeup store ju XP venne om jag sagt det (?) aja, det ska jag iaf bli... sen efter det ska jag typ träffa mamma, pappa & ida i centrum. ska handla bikini and some new kläder *i hope!* hahaha, ska fråga om jag kan få en speciell klänning och en väska, gucci sån som emma har (: menmen vi får se hur det blir med den saken... sen ikväll ska jag slagga hos mormor & morfar vi ska äta tacos & mumsa med godis, chips och GLAAAAASS! hahaha, gosh är beroende av glass ;$ men snart är veckan slut så jag hade tänkt skriva veckan "grej" och så satt här har ni det, ;)
veckans saknade: soli
veckans snygging: jesse
veckans bästavän: amandha & emma
veckans bästa: angelica
veckans roligaste: alex
veckans snällaste: arre
veckans sms (det jag minns XD): sexig,
asså jag fattar bara menmen....ja det va väl det typ? hahahaha, inte mycket mer att skriva!
nu ska jag tagga te teven & mobilen i think, så alla vet är jag bball@ pea ;) ni får gärna lämna ett gb & skapa relation...
kisses'


emma pemma <33333

nu är jag med älsklingen emma pemma :) vi har druckit varm oboy, lr det blev inte så mkt med min.. -.- hon förstörde den XD mitt lila sääääääääääääääär! ;O först va vi i skolan, och jag typ grina för en patetisk kille  -.-  som jag tyvääärr gillar : / som jag pratade med söta sara igår, killar är skiiiit ! fyfan vad jag är glad att jag börja chatta med henne :) hon förstår mig (a).... tack? <3 haha ;) men iaf ska berätta lite om då... innan hade en sak hänt i skolan, går inte in på detaljer, men iaf... jag ville va själv, så jag bad alla sticka och låta mig va! jag satt på tjejtoan fett länge, sen tog jag jackan och stak ut på gården och satte mig på gungan och lyssna på musik och sen bad jag annie komma, och fan vad jag grina.. asså tårarna rann & rann hela tidne, jag stod och krama henne hårt & hon mig! fan vad jag va ledsen, så hon ringer honom (a) och typ pratar "vett i honom" om ni förstår vad jag menar?? aja, men jag mådde bätre efter annie, alex kom också med sina DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIGA skämt, men som fick mig glad x) hahaha *puh* ;') men iaf... efter det hade vi läsning och allting, och alla va sura på mig för att jag bad dom lämna mig ifred? men tillslut gick det över XP efter det sa jag hejdå till alex & annie och dom gick med artchi, jag & emma följde amandha te tuben vi drog te bagis & hon te globen, men hon skulle komma hit efter men nu vet jag inte? haha vi får se... nu gör vi mumsiga pannkakor, lr nej emma gör dom XD inte jag ;O jag sitter här och skriver :) nu måste jag äta dom som emma gjoort ;) skriver mer efter (a) kisses'
uppdatering: amandha kommer inte, emma ska typ hem snart... så får bli annan dag :'/

vanlig dag

en vanlig trååååkig dag, gick i skolan... borring! jag vet att jag inte haft bloggen länge, men funderar på att ta bort den?
tyck till! kisses'

pea

jadu, här sitter jag och nördar framför datan... jag kan inte slita mig te alla tråkiga läxor, har spanska prov om 3 veckor *snark* om två veckor har jag engelska prov ;D bättre! och SVÅÅÅÅÅR matte läxa tills på fredag x) men som tur är stöttar min älskling moa mig, och lukas hjälper till på msn :) tack bästisar XD <333 jag måste försöka slita mig nu från att blogga o.s.v... just nu chattar jag med lukas & sara på msn förresten ;) sara är sjuuuukt snäll ;D & hennes kompis ida på pea, hon verkar också snäll (: hahaha, ska tagga nu... försöker skriva senare + försöka lägga in bilder, om min mobil inte ska va så uppknullad? ;S kisses'

den här designen vann, den är fett "jag" om man säger så..

men är inne på den här även (a) ...

ny header?

jag har funderat på ny header, och har gjort tre stycken... det är upp te er nu vilken ni tycker ser bäst ut! :) kommentera anonym or not, det skiter jag i XD här är några:
      
1, bilder på mig.. (finns även i sepia, mörk brun & ljus svartvit)
2, jag & britney XD fuck off....
3, jag & vänner :)
för att bilder ska bli större klicka på dom, men vid det här laget.... så vet ni det nog :)
kisses' <3
uppdatering: GOOOSH PINSAMMT VÄRRE! det är fan heide klump lr hur hon stavas, XD någon sa britney förut? och ser ut som det ;$ tack anna som är så bäst och alltid rättar mig :) tack gumman, <333

solly ? ;)

förlåt för ingen uppdatering, men inte haft tid med datan! igår började vi skolan :) en helt ny början! nu blir det att satsa på skolan, som jag sagt varje gång... *höhö* :/ men ska verkligen försöka nu! (a) vi får se hur det går.. idag ska jag kanske kanske te farsta med familjen & köpa ny bikini och kanske klänningen som jag vekrligen äääälskar! men mamma mår inte bra :((( så blir nog inte av! men vi får se x) jag ska nog plugga lite läääxor nu -.-' förhör på engelskan (som jag klarar lätt ;O) och spanskan (ig-barn där XD) fan hatar spanska -.-!!!!!!!!! men nu måste jag försöka plugga! ha dét bra, kisses'

gammal bild på mig och amandha älskling!


RSS 2.0