I'M BACK ! :'D

Im back :'D ska försöka satsa mer på denna nu, <3 så fortsätt kommentera (a)


Just nu ser jag twilight (stavvning?) med soli, :') hon sover här inatt :P haha, men nu ska vi se klart XD hennes blogg heter; www.soliangel.blogg.se - verkligen toppen bra ;) Puss !

kommentera <3

Kommentera om ni tkr jag ska satsa på denna blogg eller Emelies & min :)

Ska träffa Anna idag typ, men hon har träning/match nu :)
Så smsa mig om ni vill träffa oss!
Puss

besök besök besök !

http://heybabys.blogg.se !
ni ångrar er inte : )
mkt mer uppdatering där & more secrets ;)
kommentera där älsklingar <3


tårögd

Tror bara en person fattar, det hände igår kväll =)
Du är fan underbar så du vet <3333

You allways makes me smile!

glass :'D <3

Nu ska jag få glass : ) efter jag gått ut med hundarna med Ida vill säga ^^
Hahaha, jag skrattar högt just nu. Jag har lurat alla vänner... :P
Eller dom flesta (a) Alla tror "Hemlig" är Morgan, but  nope!
Puss på er alla olurade & lurade :'D <3

kommer att hända

Ja - Det kommer att hända/eller det börjar nu, att jag ska börja lägga mer tid på http://babys.blogg.se : )
Så kommentera där § puss
Uppdatering; sorry babysar (spec emelie dåra :P) jag råkade skriva fel XD http://heybabys.blogg.se - ja jag är lite vilsen ibland (a)

gumman §

Fick en bild av Amandha nyss.
Den tog vi för runt ett år sen, mer eller mindre eller exakt ^^
Ful som jag är & fin som Amandha är sätter jag in den ändå X'D
Hoppas du vet att jag älskar dig <333 Du är very äkta hunny :'D
Men nu te bilden som Amandha gjort te mig :') §
Hejdå :'P Alla söta & fula + bästa Amandha såklart x)

Dont forget; http://heybabys.blogg.se - i love you emelie

ny blogg...

Men jag behåller denna också *thihi*
http://heybabys.blogg.se : ) har jag med älskling Emelie <3
Även om vi bråkar (som då händer ofta) så bloggar vi ändå XD
Men nu ska jag stänga av datorn, hörs på er babys! ; )

Min & Emelies header
By; Julia Lindh
Insatt; http://costly.blogg.se - omg läser ni inte den redan. börja!!! ni missar fan ngt annars ;o

hemlig

All i can do is hope, hope for you and me "Hemlig"

im home bitches

Ja ni såg väl rubriken? ; ) Im home! Jag va som vanligt i skolan, (boring!) men jag fick pröva i emelie & moas grupp idag på spanskan : ) mktmkt roligare, men för svårt (a) haha :'D Så jag tog lite bilder som jag lägger in! Men sedan åkte jag te farsta med blodsystrarna Emelie & Moa <333 vi tog lite bilder vi också XD Jag & Emelie ska faktist skaffa blogg. Även fast vi bråkar så ofta, men vi kommer ändå skriva *thihi* Juste idag med hemlig... Hur gick det? Thats a secret :'P Eftersom vissa utav mina klasskamrater läser bloggen så kanske dom fattar så pusspuss ^^
Men njut av bilderna, hörs snyggingar.

Moas söta id-kort : )

Simon, Lukas & Max på lektionen :'D

Några sexor i c busar ?

Min, Amandhas & Emmas dikt... Vi tänkte nog alla på samma person ;o
Mango den lilla jag den stora *thihi*

Jag och mina halstabletter X'D

Jag & Emelie <3

Tröjan jag pröva : )

We <3 The dress

Jag & Moa, vet att jag ser fuckt up' ut

Emelie & Moa darlings ; )

Emelie tittar Moa's ID

Dagens outfit, "scandal queen" gina tricot. Byxor have no ide ^^
Det är fan allt jag kan göra nu </3

somna

Jag gick och la mig hos pappa och sov tills nu. Så ska sminka mig osv, vi hörs när jag är hemma från skolan! : )
Puss ha en bra dag...

Med fejkat leende på läpparna går jag mot skolan!

något jag tänkt på

Något jag tänkt på är att bara ta bort bloggen och sluta tänka på att blogga och bara sluta liksom? Vad tkr ni om det?
Suget är borta... Jag kan inte fixa varken design eller header, och ingen kommenterar. + läsarna går ner!
Så nu är min fråga om, ska jag lägga av med att blogga?

emelie + hörs imorgon

haha loggade precis in och då hade jag typ 1000 kommentarer att godkäna, by emelie ;) i love u baby så du vet. men tänkte svara på en av dina kommentarer här i ett inlägg : )
Postat av: emelie

varför kommer du inte älskling <3

2009-05-10 @ 18:48:48

svar; om jag inte kmr så är det pga allt det här med "Hemlig" eller kanske mensverk... ^^ men om jag kmr så löser jag allting på annat sätt :/ <33

och vill bara säga tack te dig älskling för alla kommentarer : ) haha.
men nu måste jag stänga av datorn, ser på gossip girl satt väljer det istället för datorn eftersom jag suttit här hela dagen!
puss på er alla fula & snygga,

favoriten är såklart Gossip Girl, sedan One Tree Hill, och efter det Wipeout <3
Gossip girl får mig att tänka på.....

Just det Amandha! Dig <3333 Baby läser du det här ska du veta att jag älskar dig :'D

bye babies

Nu - mot centrum
Sen - sätta på kanal 5
Efter - baka
Sedan - kanal 5 ända till klockan 8
Detta är dagens bild : )

tagen i fredags av moa, som jag hitta på deras blogg :'D cristinaaa.blogg.se
modeller; jag och emelie *tsss*

flera DRIV bilder


Haha jag hade lite tråkigt ^^

Redigerad precis som alla andra

Twinie XD

Halva mig vem är andra halvan?

jjuliaah at playahead

Me :D

Negatiiiiiiv

Heart

Mitt rosa läppstift XD (driv ;o)

Jag en riktig lustigkurre? ; )



babies, ni måste komma med förslag om vad jag ska skriva! har så tråkigt ;/ men där fick ni iaf lite bilder.

äntligen !

Vet inte vad som hänt men jag har inte kunnat skriva inlägg på hela dagen utom det med jjuliaah tipsar, det va jobbigt ;/
Menmen... Im back!? ; ) Haha. Har haft väldigt väldigt tråkigt idag! Har bara segat vid datorn & teven, och smsat förfullt ^^ *thihi* Jag och Ida lekte lite roliga också :P men lägger in bilder på mig only :'D men komihåg att jag driver. Puss på er

1, jag tittar ner.
2, driiiv!
3, två av mig *thihi*
4, jag och mammas tröja <33 + mun :P
5, you know jjuliaah ?

Haha kmr lägga ut mer senare!

jjuliaah tipsar : )


Deras blogg är suuuuuper ! : ) men dem har inte fixat den än, men dem behöver tydligen hjälp ... Så skriv här eller på deras blogg om ni kan hjälpa ! Vi alla vet ju vilka änglar ni är ; )  ; www.cristinaaa.blogg.se jag älskar er moa, cecilia, anna

puss :*

Ska sluta med datorn nu, och prata med folk om man kan träffas imorgon kanske (a)
Mamma vill ha datorn, så skriver mer ikväll eller imorgon!
Love to you all <3 ; )

& nej jag har inte så mkt smink faktist. jag brukar inte ha mkt alls : )

hur mkt smink?

det här med smink... och hur mkt man ska ha osv, liksom vad tkr ni? & vad tkr ni jag passar i? hmm... jag vet inte, orkar liksom inte alltid ha på mig smink. och orkar ibland inte gå utan för då kommenterar en viss person -,- , men aja... vill ju kunna gå utan och se bra ut. men jaja, haha!

1, då har jag ganska mycket smink.
2, inte mkt alls.
3, sådär
4, lite mer!

just nu



oseriös ^^
har så sjuuukt tråkigt! alla är så tråkiga idag? -,- haha : D börjar bli på sjukt bra humör nu igen...
fan vad jag börjar säga sjukt nura? aja strax tillbaka, ska ta godis : )

har tråkigt

Har tråkigt, trodde jag och Soli skulle va idag dåra... Men någonting hade hänt så hon skulle sova hos Emelie på hennes land idag igen (?) Jag har bara varit hemma idag, suttit lite vid datorn sen tittat teve! Va även och handlade med pappa, vi handla mat osv och jag fick godis : ) Förlåt att jag inte lägger in nya bilder så ofta, men blogg.se vägrar ta in mina webb bilder, vilket är väldigt synd : / Jag vet inte vad jag ska göra imorgon... Om någon vill hitta på något så är det ju bara att höra av sig? Har förresten pratat med "Hemlig" och vi ska bara låta det va som vanligt *hihi* Men jag kanske kommer ut med det senare om vem det är, men som sagt... Just nu är jag inte redo! Men bloggar om en stund igen, men då från en dator där man kan ta bilder (a) Alltså mammas dator, hörs om en stund.

2 listor

[x] Du har fler än 10 nagellack.
[X] Du har en parfym som kostar mer än 500 kr.
[ ] Du har/haft lösnaglar.
[X] Du har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn.
[X] Du har minst 5 klädesplagg du inte använder.
[X] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[x] Du brukar gå runt i stan med din mamma.
[x] Du har haft många rosa saker i ditt rum.
[x] Du har färgat håret.
[X] Du har slingrat håret.
[X] Du har alltid din mobil med dig.
[X] Du dansar vilt när du är ensam hemma.
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan.
[x] Du älskar att gå till frisören.
[X] Du solar hellre än att bada.
Totalt : 13

DU ÄLSKAR :
[X] Skor
[x] Färgen rosa
[X] Shopping
[X] Dekorationer
[X] Speglar
[ ] Skolan
[x] Delfiner
[x] Disney filmer
[X] Ljus
[x] Blommor
[x] Mjukisdjur
Totalt : 10

DU SHOPPAR/SHOPPAT PÅ :
[x] MQ
[X] JC
[ ] Victoria's secret
[X] H&M
[x] Gul&blå
[ ] New Yorker
[X] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] Top shop
[ ] Triumph
[ ] City girl
[ ] Colosseum
[x] Sisters
Totalt : 6

DU SÄGER OFTA :
[X] Whatever
[X] Oh my god
[X] Vet inte
[ ] Cutie
[x] Hot
[X] Visst
[X] Säkert
[x] Ursäkta?
[ ] Fabulous
Totalt : 7

DU LÄSER :
[/] Frida
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[/] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[/] Solo
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Star flash
Totalt : 2,5

DU GILLAR DESSA FILMER :
[x] Smekmånad
[x] Eva och Adam
[X] Freaky friday
[X] Ciao Bella
[X] Mean girls
[ ] Sweet home alabalma
[ ] Where the heart is
[X] Just my luck
[X] John Tucker must die
[x] The holiday
[ ] Girls united
[x] How to lose a guy in 10 days
[X] The hot chick
[ ] My girl
Totalt : 10

DU BRUKAR KOLLA PÅ :
[ ] Lost
[X] Top model
[ ] Projekt Runway
[X] Desperate Housewives
[/] The simple life
[/] Men in trees
[X] Gossip girl
[X] Grey's Anatomy
[x] The OC
[X] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[x] Gilmore Girls
[X] One three hill
[ ] Heroes
Totalt : 9

DU TYCKER ÄR BRA :
[x] Paris Hilton
[x] Jessica Simpson
[x]  Mariah Carey
[X] J-Lo
[X] Britney Spears
[X] Beyonce Knowles
[X] Christina Aguilera
[x] Hillary Duff
[X] Lindsay Lohan
[x] Gwen Stefany
[x] Miley cyrus
[x] Selena Gomez
Totalt : 12


Får du : 0-30 mer pojke än tjej, opps!
Får du : 30-40 pojkaktig tjej.
Får du : 40-50 rätt så tjejig.
Får du : 50-80 du är riktigt flickig!
Får du : 80-100 du är en tjej!


Ta fram mobilen och gå in på kontakter och svara.

- Har du pussat nummer 2 ?
nej
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Det är Dessie, jag "avgudar "henne *hihi*
- När ska du träffa nummer  24 ?
Måndag lr imorgon :)
- Är nummer 18 söt ?
njä
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
jag minns inte, va liksom typ 2-3 år då XD
- Gillar du nummer 14 ?
som vän - ja 
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
nej har aldrig träffat henne
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
venne, bryr mig inte ;)
- Är du nära vän med nummer 23 ?
nja asso vi umgås inte, men han är jätte snäll & söt :D
- Har du gått på bio med nummer 4 ?
nope
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
min syster ? ;o haha nej 
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
allting hon är min bästavän <3 
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
yes ofc
- Vad har du och nummer 24 för relation ?
vi är bra vänner, som bästisar? men bråkar hela tiden -,-
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
haha ingenting usch
- Vad är det bästa med nummer 37?
jag vet inte. hon är snäll ?

inget mer

Inget mer bloggande, för idag. (tror jag) Ska lägga mig ner och se film, kmr nog inte på måndag te skolan!
Ciao

FEEEEEEEEEEJK !

trött på allt

''Nu är jag trött..
Trött på allt och allt tjat,
Jag orkar itne ,
Vad är det ni inte förstår?
Jag vill va ifred bara för en stund
Jag behöver tänka..
Riktigt noga...''

?


1, blondin utan färgning.
2, brunett färgat.
3, blondin färgat.
vad är finast? det är inte lång kvar tills 4 juni, då jag färgar igen : )
ännu blondare ; ) haha... vad tkr ni om det?

snälla ?

Ber till alla som smsar mig osv att inte bry sig om vem "Hemlig" är, för det kommer varken jag lr han berätta! Så acceptera och sluta dra upp det bara, för jag blir bara ledsen på nytt då ;o

(Bild när jag va brunett : ) )

igår när jag prata med hnm


Tack Lukas för att du fanns där igår och stötta mig : )
Du är bäst <3

hemlig ;'/ <3

Förlåt att jag inte skrev om vad som hände igår eller så... Men va lite små nervös för en grej som skulle hända på kvällen, men låt mig förklara... Först tråk skola, hade typ tre pass matte (a) Så slapp andra lektioner, men fick va med reading recovery typ. Aja, sen så efter skolan fick jag mensverk igen, men jag åt ju två glassar och det hjälpte. Jag va ute med med Soli & Emelie, sen så kom Moa en stund. Sedan träffa vi Morgan & Lukas lite, men jag gick sen... För pallade inte va, menmen... Låg hemma först och titta på Romeo och Julia men jag missa bästa slutet pga att jag somna ;o det är ju det som är sjukt bra? Sen satte jag mig vid datan en stund och inte mkt hände... Tills på kvällen, så jag skulle avslöja för "Hemlig" att jag gillar honom, och vad hände? Jo deja vu... Jag hittar äntligen en kille som inte är en "bad boy" och inte någon utav Alex eller Felix (inte Putte heller för den delen.) Men ändå ligger man och gråter, sårad... haha hur lyckas man? Jo "hemlig" gillar en annan, ;'( Han gilla mig förut... Men sa inget (?) Men i början typ fick "hemlig" dåligt samvete ;;/ Men sen börja vi bråka... Men nu är det lugnt mellan oss, shit jag gillar verkligen hnm. Men aja, han gillar ju en annan och han säger "Jag blir alltid glad när jag ser henne" jag bah "nödvändigt och säga lr?" -,- Haha det jäviligt roliga & dåliga är att... Ja, han går ju i samma sjua, hur fan ska jag palla och  se hnm? But im strong i guess, så läser du det här "hemlig" så vet du att jag klarar det : ) så du är hur du vill mot mig i skolan, bara så du inte blir en av dom killarna som tror dom kan behandla mig hur dom vill för att jag gillade dom, för då fan... ; )

fråga & svar

Postat av:

när fick du din mens för första gången?

2009-05-08 @ 21:14:37

svar; jag fick den när jag va 11-12 (någon stans där)

byta ?

http://jlindh.webblogg.se goes http://jjuliaah.blogg.se ? lr vad tycker ni ? ;/ <3

mensverk

Har mens verk : ( Så ska typ stänga av datorn snart (kommer inte funka XD)
Sen ska jag äta glass för hoppas pappa har det med sig hem,
Och bara chilla vid teven och sätta på en film kanske?
Tips? (a) Men shiiiiiit nu verkar det som fan :'/
Men fan får inte ta tablett heller fan, pga tagit för många (a)
Fitta då... Har iaf Lukas att smsa med, ska nog smsa Morgan, Moa & Emelie också :P
Puss från jjuliaah med mensverk *hihi* AAAAAAAAJ !

Bild från tjejkväll med Anna, Cissi & Soli
Miss it babys <3 ;o

kåååååååååt ;o

Vem gillar inte Magnum classic ? ;s
Haha jo jag är fan kåt i den XD Åt den två gånger idag ;$ Puss på er

svar : )

Postat av: Isabella

Oskuld?
Skola?
Kille?
Käär?
Har du haft en kille som ärmycket äldre än dig?:)

Kanske kommer med mer sen.

2009-05-07 @ 16:17:51
URL: http://isabellaaz.blogg.se/

svar; Ja jag är oskuld. Skarpnäcksskola (suuuuger) nope singel, men gillar mycket ; ) (nästan kär ;o) Haha nej det har jag inte :P

 Postat av: Anonym

Vem är killen du har känslor för?!

2009-05-07 @ 16:33:23
URL: http://hatabloggare.blogg.se/

svar; haha det är hemlighet! men det är en i sjuan iaf (a)

Postat av: Amandha (bv)

Vad gör du om 10-15 år?
Puss ;)<3

2009-05-07 @ 16:45:23
 
svar; hmm... Då är jag nog kändis *hihi* och bästavän med dig såklart ^^

Postat av: Jeannie

bästa sommarminnet?
visst suger 7;an? hahhaha :P
jättebra blogg gumman

2009-05-07 @ 16:48:10
 
svar; haha hmm.. jag venne, har tre stycken. Men ett utav dom är nog med amandha : )

Postat av: matilda

vem står du närmast av alla dina vänner?
vilka bloggar läser du?
hur många har du varit tsm med?
hehe nu kommer jag inte på mer(a)

2009-05-07 @ 16:51:06
URL: http://ttildas.blogg.se/

svar; jag står nog närmast soli tror jag!? jag läser min, dessie, din, denise, amandas, mimmis, och så många mer... jag har varit tillsammans med tre stycken typ haha! men inget seriöst :P

Postat av:

har du kysst nån

2009-05-07 @ 17:26:50

svar; pussat - ja strulat - nej

Postat av:

hhaha, jag vet ju så mkt om dig bv :) men okej,
1. vem är din älskare? (a)

2009-05-07 @ 18:00:18

svar; haha ;) men moa moa ... det är ju hemlis ;) <

Postat av: amanda

gillar du någon speciell just nu ? puss gumman <3

2009-05-07 @ 18:36:00
URL: http://liindstrand.blogg.se/

svar; yes i do hunny <3

Postat av:

vilka bloggar läser du?
saknar du ''oss''? (A)
är du kär i någon just nu?
någon kille du verkligen hatar?
haha, puss älskling

2009-05-07 @ 19:15:27
URL: http://sdenise.blogg.se/

svar; jag läser ju din, min, dessie, matildas, amandas mimmis osv XD japp ofc jag saknar oss <333 hmm, jag gillar någon mycket : ) någon kille jag hatar? haha patrik : / sorry... puss på dig också gumman XD

Postat av: emelie

vene, haha, :)
jag har en fråga!
HAR DU NÅGON HEMLIGHET JAG INTE VET? :O

<33

2009-05-07 @ 19:31:47

svar; nope det tror jag nog inte : ) <33

feg ?

Anonyma som säger att min Älskling Emelie är ful, ta och skriv ditt namn så ska vi ordna detta : ) Puss på dig

slut !

Frågestunden är slut !

sometimes i do miss it



näst sista :P

Måste bara lägga in min och moas "konservation" on msn hahaha (låter så töntigt att säga 'msn' ;$) om min "snygging"

1, typ att jag har hittat en snygging och hon gissar... MEN DET BLIR FEL! :D
2, Hon vill att jag ska säga min nya "älskare" ; ) (?) hahaha <3
3, jag säger att hon + en annan är "olala" och hon och en annan ´är också "olala" haha men hon bah vaaaaa nejjjj ! XD
men det va det, (för att få bilder större då måste du tyvärr röra musen och klicka, jag vet tar mycket energi ^^) puss

puss

Får inte va inne på datorn mer för idag enligt mamma... Satt stänger av nu!
Hörs imorgon mer, och då är frågestunden slut. Satt ska ni fråga mer så har ni ett par timmar på er ; )
Ha det bra. Puss gullungar & fulungar haha

svara ?

Ska frågestunden vara slut redan ikväll?

amandha's

Har bestämt att imorgon kväll så är frågestunden slut!
Så ni får skriva många & mycket frågor : )
Kanske kanske förlänger, but i guess not ; )

haha bjuder på den där bilden XD
därför blev det denna rubrik : )
för bilden tog amandha, då vi som över
och typ flumma sönder ; ) haha <3
och im her's  :D love u baby


PÄFA

PÄFA = patetisk äcklig fuk anonym
hahaha, kalla inte min kompis ful okej? ;o bara för att du är för ful för att stå för vem du är : )
äckliga unge, läs inte min blogg om mina kompisar är för fula! jag har vilka bilder när jag vill & var jag vill, för det är min blogg! ingen annans, speciellt inte din! : D
skaffa en egen blogg istället och låt mig skriva massa skit om dina vänner också ; ) puss på dig skit unge

Postat av: emelie

haha, fan va ful jag är!!
puss<33


2009-05-06 @ 20:33:04 Postat av: anonym

ja, det är du!

2009-05-07 @ 17:00:56

det här accepteras inte i min blogg. så kommentaren är raderad!
bara för att du är ful och emelie snygg ;o

frågestund

Har bestämmt  mig... Det blir frågestund!
Fråga vad ni vill ni har tills någon gång i helgen på er. : ) Puss
Allt för privat ger jag inga svar på, men varför inte testa gränserna?

önskemål by emelie

Idag hade vi idrottsdag (-,-) men jag slapp va med på allt med springa XD för haft svår hosta : / men jag och Soli fick gå när alla sprang riktigt trevligt ; ) för fick ett par bilder då också. : ) Men Morgan vann typ allting haha, utom terräng Grattis <33333 :D haha. Själv vann man inget ; ) Grattis te Simon & Max också : P plus alla andra *hihi* sen så Moa & Anna som är över flummiga (?) XD fick typ likadant på skit många § mina bebisar... x) Annie kom även dit idag, två gånger (?) hahaha! Men ska lägga ut lite bilder nu, imorgon är det skola igen 'suck' ska nog inte va med (pga hosta... hahaha) Efter ska jag kanske va med Soli <33 som jag leker sur på ; ) men pusspuss

I love u soli

Min knasiga toffs & min ; )

Soli sunshine

My love XD

Aldrig utan dig ! ;o

Du är allt

Jag & gren thihi!

Uppdatering; va tvungen att ta bort en bild på Soli ;/
But i love u bebis <3
Så lägger in denna istället från igår (a)


hejdå

stänger av datorn nu...
kommentera and make me happy te imorgon? (a)
puss på er sötnosar

bilder


Ida, Tindra, Blinca & Jag : )

Sister och Me

Looooove

Ibbi, Soli & Emelie

Jag <3 Klubba (a)

Jag & Emelie

Älskar dig

Jag driiiiiiver

Nelly tog XD lägg märke te nagelack ; )

Jag driiiver

Jag, Soli & Linn : )


Simon bror <3


Bvän

Soli <3 Julia


Morgan (a) <3

upp till er

ska jag ha frågestund?
det är upp till er alla,
so... JA ELLER NEJ ?
<333 : )

& en fråga till... ska jag börja med såkallade "kategorier" ?

va bara tvungen !

Postat av: evelina

alltså det jag älskar! med di blogg är att du svarar på alla frågor och skriver saker som andra fegisgrisar inte skulle våga, som att exakt hur det går i skolan, du e inte rädd för att svara på om du har mens inte villket e helt naturligt, andra svarar tyyp : det e privat och vill inte säga det på bloggen asså jag bler fett lack när dom skriver så:)<3 ett tips som skulle vara jätte fint e om du typ kunde ändra bakrunden till rosa och ändra header texten till skrivstill, ha et bra:P<33

2009-05-06 @ 18:03:13
URL:
http://evelinalina.blogg.se/

va bara tvungen att lägga in den kommentaren! vad gullig du är evelina, : ) ska svara saker i din blogg nu... hihi!
jo jag ska försöka ändra lite grejser i header & bakrund : P <333 Puss ! keep reading

anonymisar ; )

Postat av:

hur många läsare har du varje dag

2009-05-06 @ 18:08:43

svar; hmm... per dag? det kan variera, men eftersom min blogg är inte speciellt bra : ) jag skriver ju bara för min skull egentligen (anna's tips : D) så jag har väl 10 - 30 lr så, ibland kan det va väääääldigt väldigt lågt. men det blir bara högre för varje dag typ *mihihi* hoppas du fick ett bra svar? keep reading

Postat av:

hur många besökarer har du`?

2009-05-06 @ 17:40:53

svar; som sagt svaret där uppe : ) men du kanske undrade om igår? det va iaf 33 stycken ; ) keep reading 'puss'


besöks rekord ! ;o

yes, igår hade jag besöks rekord! ;) bloggandet börjar bli riktigt bra.
super kul till alla er sötnosar som kommenterar.
kommenterar ni svarar jag till eran blogg, om ni har någon.
annars frågar ni bara - och ni får ett eget inlägg
jo det är inte fel det ! XD
men keep reading <333
förresten. fråga massor (a) kanske tips på bloggar?
bara vanliga frågor : )

hahahahaha

Vill tacka till alla som kommenterar! Det är verkligen jätte kul, :)

Gryyyyyyyyyyyyyyyymmt gamma bild på mig och Emelie bäjbie.
Tagen 2005 - 2007 (aa) Jag Älskar Dig så du vet sötnos!
Nej tar aldrig bort bilden så du vet dummare än dummast <3333
Från höger; Dummare & Dummast : D

godnatt XD

ska inte sova. men stänga av datorn, :) så godnatt bloggen.
hörs imorgon pussssssss
psss, emelie käften ; ) du är trööööögast ;o ditt hår är ju skit blont :P alltså är du både dummast & trögast <333

hjälp :'(


Jag behöver verkligen hjälp nu asso. Guldkortet ska typ alla mina kompisar köpa, jag får om jag vill... Men älskade Britney Spears har jag älskat & beundrat hela min livstid, även när hon va "mobbad" och mådde skit! Och nu kommer hon te sverige. Vafan ska jag göra? :''''''( Jag får fan panik. Så vad skulle ni gjort i mitt läge? Guldkortet vs Britney
Puss sötnöt ^^

lista på blondinbellas blogg ;o

Hur många gånger har du varit kär? två
Favoritgodis: choklad : D

Coolaste stad du har besökt: thailand (aaaa) XD (phuket)

Action eller Skräck? hellre action.

Vill bli när du var liten: prinsessa lr kändis :P like britney ; )

När fick du din första kyss: venne ?

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? går där nu, och inte speciellt duktig : (

Vad är du beroende av? glass (aa)

Dagens roligaste händelse: haha ingen aning ;o

Dagens tråkigaste händelse: idrotten (aa)

Dagens humör: kåt i glass ; )

Vilka tv-program följer du? robinson, desperat housewifes (stavning?), ugly betty, gossip girl.

Vad gillar du mest med dig själv? ögonen :P

Vad gillar du minst? min magkatar : /

Vad är det roligaste du vet? att umgås med kompisar ?

Har du något motto? " finns bara en av mig " eller typ " jag är den jag är acceptera eller tagga " ??

Hemlig hobby? besatt av britney spears ?????!!!!!!! ^^

Något vi inte vet om dig? jag är oskuld (?)

Vad ångrar du? att jag spred hemligheten, och just nu ganska mycket den här dagen.

Vad önskar du? att jag blev bättre i skolan : ( !

Vad klarar du inte dig utan? choklad, kompisar, familj, glass : D

Vad gör du helst en vardag? umgås ?
Vad gör du helst en lördagskväll? familjen lr ute : )

Vad har du mest av i din garderob? ... (aa)

Drömjobb? advokat, jounalist eller författar ; )


information te mig tack (aa)

vart finns dom att köpa? ;o snälla hjälp mig, hjälp mig också med om vilken färg : ) puss dära XD


rosa lr vit ? ^^
och dära är jag dåra : D

svar te liisa

Postat av: liisa

fler frågor<3:)
: haru mens, om inte vem skulle du helst berätta för melan kompis och mamma?
Kär just nu?(vem)<3 vavorit mat? kommer inte på nåt mer nu ha et bra puus!

2009-05-05 @ 17:23:45

Svar på tal ;) : Jo jag har fått min mens, men har inte den just nu : ) jag skulle nog helst berätta för mamma. vilket jag gjorde, hon & jag har trots allt en toppen relation : D jag vet inte om jag är kär just nu, om jag vore säker. skulle jag inte öppna mig för er om det ^^ men jag kan ju säga att jag har ett par killar påå "snygging listan" hahaha <3 favorit man? hmm... pankaka ? ;$ ha det bra du också, fortsätt kommentera! pussss

läxor te emelie ;')

Tröga tröga emelie... :P haha här har du läxorna :)
Engelska prov 27/5 (TROR JAG)
So nyhets läxa - imorgon (onsdag)
Spanska läxa - min grupp te imorgon iaf.
Matte läxa 21 - fredag : )
Slöjd läxa - jag bara :P
No labbrapport - om rökeri te imorgon (a)
Gumman lär dig XD haha, här har du vår hemsida (sjuans) också där du kan se : )
http://www.infoom.se/mysite/index.php?user=4895
Ska svara kommentar nu, puss
psss, nej du är fin : D <33

sollan

hej ska plugga sönder med Soli nu ;)
hahhaha :D kommentera mer gullungar !
jag är fett flumm på datorn men seg irl x)
lägger in en bild från igår även puss

glasögon (?)

Såhär ser ett par av mina glasögon ut :)
Rööööda (a)
(bilden är redigerad & ja jag ser lite små drogad ut, haha men stå ut)
Ska stänga av datorn nu. Puss!

Uppdatering; mina ögonbryr ser egentligen inte ut så där ;o

enjoy :)


* Jag sover fortf med gosedjur, ett som jag fick av Angelica och ett jag haft sen jag föddes vid namn elefant :)
* Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande typ.
* Jag va kär i en kille i två år, sen sluta jag sen gick jag tillbaka. Och nu vet jag inte?
* Jag gick i skarpnäcksskolan f-3 sen bytte jag i 4;an och sen har jag gått 5-7 nu.
* Jag gick i eriksdalsskolan i 4 dagar.
* Första gången jag använde short (i skolan) fick jag inte ha det för föräldrar så jag tog på mig det i skolan.
* I femman tog jag med smink te skolan & sminkade mig där för fick inte ha för föräldrar.
* Som ni märker är mina föräldrar vädligt hårda!!
* Jag gråter minst 1-2 gånger per dag, (tar tårarna aldrig slut?)
* Jag har alrig tagit halsbloss (?)
* På en vecka gav jag bort 100 kr te Alex & Patrik (mest te Alex)
* Jag ger alltid bort pengar te vissa personer ;/ (HEEEEMSKT!)
* Min bästavän i femman va Emelie vi va rätt så bitchiga ;) (sorry Emelie <33333333)
* Denise & Emelie lärde mig allt om typ string, bh;ar, smink osv...
* Jag, Denise & Emelie va en slags "trio" när vi va små. Men alltid två mot en *thihi*
* Förut stod jag alltid emot grupptryck, men nu klarar jag det inte längre.
* I sexan va jag borta från skolan ca 2 veckor pga "mobbning"
* Mina största misstag va att sprida en hemlighet (mellan mig och Puttäh) och att dissa Amandha ;'''/
* En sak som hände i sexan har jag fortf inte förlåtit mig för (vet största tönten XD)
* När jag är hemma själv brukar jag sminka mig & driva sönder (ganska roligt :P)
* Jag har aldrig mått bra riktigt länge sen femman bara sommar 2008
* Jag har varit kär två gånger i mitt liv i Alexander & Felix!
* Förut stämpla jag mig som slampa (idiotiskt, yes i know.)
* Jag överdriver ofta
* Jag hatar min skola, klass & grupp.
* Jag har "läsklöfte" känar 500 på ett år (ganska lite haha)
* Är kräsen!
* Försöker gå upp i vikt (vilket som inte är vanligt)
* Jag vill faktist inte leva, om det inte vore för vissa vänner hade jag tagit livet av mig
* Mitt liv är ganska kaos, är ofta inblandad i bråk.
* Jag är inte godkänd i matte, spanska + halvt godkänt i slöjd.
* Jag lotsas att jag inte bryr mig om skolan men i själva verket gör jag det så jäva mycket.
* Dom flesta säger alltid vad folk säger bakom min rygg (så ni vet sårar det ;( )
* Jag kan inte säga R pga för kort tungband så har skånska R.
* & nej jag är inte skåning lr så, min barndomsvän Rebecca lärde mig skånsa R på dagis ;$

Nu kan jag inte komma på mer. Men det va rätt mycket ;o om någon av mina vänner kommer på fler...
Kontaka mig ;)
Pusssss ! <3

någon som vet ?

Någon som vet hur man lägger in video på youtube då?
Moa & Emelie tjatar så mycket ;')
Men ska kanske göra ett imorgon :P
Puss på er älsklingar ;D <3

svar på tal :)

Postat av: emelie

kan du inte göra videoinlägg nån gång? ;) <3

2009-05-04 @ 14:39:43

Svar; Haha har faktist tänkt på det, men jag kan inte lägga in te youtube (a) <33


Shulululu bloggar ;') Jo idag så gick jag hem från skolan. Sen så har jag pluggat & lyssnat på musik och suttit rosa läppstift på läpparna och drivit lite. Bilder kanske kommer senare XD Vill bara säga till alla er som kommenterar att det är skit kul att se :) Både kul att svara såhär (som jag gör te emelie oftast :P) Och te dom som har blogg dåra.
Men nu ska jag äta, satt skriver senare. Pöss

skooooooola

Skola idag igen. Sköööönt! Att träffa "polare" och sånt hihihi, men mår inte speciellt bra pga allting just nu. (alltså inte sjuk)
Ska fixa mig nu sen gå till skolan börjar 09.30 idag, försöker skriva ett inlägg innan. Puss !


:/

orkar inte berätta om dagen. ska lägga mig & titta på teve,
har mått
skit idag! mår fortf ganska dåligt.
skriver imorgon mer tror jag!
då kommer bilder
också =)

nås på luren


Ska äta nu, sen packa och sedan drar jag.
Tror jag inte har någon tillgång till datorn, får se om jag mobil bloggar (?)
Vi hörs. Nås på luren! Ni vet att jag älskar er alla *Pussmuuuuun* ;)

tråååååååk !

1. Är du singel? ja
2. Är du lycklig? nej
3. Är du uttråkad? som fan
4. Är du ledsen? nepp
5. Är du italienare? ne haha
6. Är du gravid? nä ?
7. Är du full? nä ?
8. Är du en cooling? alltid ;o
9. Är du från Irland? nej :P
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? yes <3

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  ja
2. Har du nånsin blivit sårad? ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? jag vet inte
7. Är du kär? japp
8. Vill du gifta dig i framtiden? jag tror det

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? några få bästa vänner
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? tror romantisk hemmakväll ?
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? venne
10. MSN eller mobil? mobil !!!

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej tror jag inte ?
2. Brutit ett ben? nej..
3. Gjort nåt du ångrar? ja
4. Hoppat Bungee Jump? nej
5. Ljugit för någon du tycker om? ja
6. Ätit en hel tårta? haha omg nej
7. Gjort bort dig offentligt? flera gånger
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? japp
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja
10. Velat försvinna? ja

skit
Vad såg du på tv sist? X-effekt ;')
Vems blogg läste du sist? min höhö
Vad åt du sist? glass :)
Vem pratade du med sist? ida (syster)
Vem ringde du sist? pappa
Vem messade du sist? anna
Vad läste du sist "bok"?  gossip girl ;o
Vem pussade du sist? ...
Vem kramde du sist? morfar
Vem bjöd du sist på något? hahaha ger alla grejer så venne ? ;)
Vad köpte du sist? skor :D


brist på kul - jaaaa
nu ska jag prata med mamma & pappa sen kommer jag tebaka, :)

mitt liv !

Ja tyck vad ni vill, men dom är mitt liv! Utan dom skulle inte jag orka, seriöst dom är som människor? Utom sättet dom pratar, men jag förstår dom och dom mig. :) Alltid när jag typ gråter är det dom som kommer te mig <3 Jag vill att dom ska veta att dom är allt för mig, det är för dom jag fortsätter. Ingen annan, så här har ni en bild jag tog på oss tre idag!

Tindra Julia Blinca § kärlek fan !

pics från igår <3


1, Nellys, Maggans, Mina & Moas händer :)
2, Nelly, Maggan, jag & Moa <3
3, Nelly maggan + jag
4, Sen en liten "utklippt" bild på mig ;')


Har inte mycket att säga. Jag va inne på datorn ett tag & såg X-effekt på mtv, sen hämta morfar mig & hundarna och åkte och vi va där och jag såg cops (stavning?) XD sen så efter ett tag gick vi te mammas jobb, mötte upp mamma & senare åkte vi te ågesta & öva med hundarna på agility. När vi va klara drog vi te ICA i farsta hon handlade mat sen så åkte vi hem och nu sitter jag här och planerar inför kvällen! Jo det blir faktist utgång ikväll, & kommer inte hem... :) Jag ska sova hos Anna idag <3 Vi ska även träffa Luuuuuukas :D och kanske Morgan, tror vi ska fråga Nils & Simon då också (a) Och om Morgan kommer ska jag tvinga hans tvilling Max att komma också. För vi kan ju inte ta med alla utom dom ;o ! Men jag ska strax äta, sen klä på mig lite bättre kläder & sedan göra mig iordning och dra... ;) Bloggar innan jag drar. Förresten jag har inte lagt in bild på mig och hundarna idag va? Jag fixar det om några minuter... Kyss

godmorgon

Godmorgon där ute, jag vaknade för ett tag sen. Men såg på gamla avsnitt på "ugly Betty" på teve sen hade pappa datorn, så jag satte mig vid den nu då. :) Idag skulle jag egentligen träffat Anna, men hon pallade typ inte (?) :( Så har väl ingenting att göra idag... Just nu sitter jag iaf och dricker 'jalla jalla' och sen lyssnar jag på en låt (a) äääälskar den ! ;D Men ska nog ta lite frukost och uppdaterar nog mer senare. Puss på er!

RSS 2.0