a cinderella story

a cinderella story på femman just nu :) ! grovt bra, nu ska man äta middag också (a) haha, efter cinderella så kommer melodifestivalen! woho (?) haha, kisses'

orkar inte

orkar inte blogga nu, venne när jag kommer göra det igen.. när jag får lusten & har någonting att skriva! loggar in då & då för att acceptera kommentarer hoppas ni skriver & kommer med förslag på vad jag kan skriva :) kisses'


hata rubriker ..

som sagt, jag hatar rubriker.. haha, men förlåt för att jag inte skrev igår så låt mig berätta lite, först gick jag med syster & lämna hundarna, vi va framme i bagis kanskr halv tio. då gick jag upp för backen och plinga på annie, hon hade precis vaknat så hon va osminkad, men lika fin ändå ;;D! sen så efter ett tag kommer artchi & alex.. annie gick och sminka sig i sin mammas rum och vi fick inte komma in :P så det blev lite pinsam tystnad haha! alex hitta annies bh så han tog på den & gick runt och lekte tjej och sa att det va obekvämt, höhöhö... efter det så gick vi ut lite för dom skulle fixa någonting, så jag & felix börjar smsa  och annie sa att han kunde komma så han kom! vi va ute lite, och alex mula mig typ tusen gånger, sen håller han fast mig och felix lägger en snö klump i min tröja (ryggen XD) fyfan vad de vart kallt! sen så går artchi, alex & felix te felix mamma som bor ovanför annie, jag & annie går och köper glass & godis, mumms mumms.. hahaha, sedan går vi hem och loggar in på datan hos annie, och då vill dom komma. för dom hade gått te felix pappa direkt efter typ istället som bor på samma gård som hunddagis, så dom kom efter typ 10 - 20 minuter, när dom kommer börjar jag & alex tjaffsa som vanligt, hahaha... han är som min bror, men för jobbig (a) sen så typ går annie & artchi någon stanns.. så vi följer efter, sen går vi tebaka efter det ropar artchi & annie på felix?? så han kommer och vi sitter där i tystnad, sen börjar jag va fett kaxig mot alex (vad jag minns :P) så han typ trycker mig mot soffan så jag börjar skrika, HHAHAHAHAHHA! men vi lugnar ner oss, juste innan annie & artchi gick så bråka alex & felix om mitt godis, :'( dom åt upp det fuck er! XP & alex typ "bröööt" tummen enligt han, haha jadu.. efter det så satt vi bara där, alex titta på min mobil lite, felix satt vid datan, jag låg och titta på teve. efter en lång tid kommer annie och artchi tebaka, -.- hihih... sen så ringer putte te felix och ber han komma ut typ, men dom skulle träffas senare, men vi går ut för det va varmt, sen går vi in en stund. och alex & felix drar te putte & sihad tyyp, medans vi är hemma, jag börjar bråka med en kille shahin heter han typ! föfan för han, :/// iaf efter det så sover artchi och annie, och annies mosters hund va där, bella :) den stod och pep efter sin matte (alltså nanna) men efter lite mer en än timme så kommer hon och är där en stund sen går, jag, artchi & annie går ut.. jag hämtar hundarna dom drar te centrum (bagis) sen går jag hem, lämnar hundarna och drar te bagis, där felix, putte, alex, artchi, annie, daniella & hennes kompis + puttes tjej (?) va typ.. fanny (där fick ni hennes blogg också) heter hon typ. vi va där ett tag, träffa daniella. sen så gick vi runt lite, efter det åkte vi hem & påvägen träffade vi jonte och väntade med han på putte. jag & annie gick efter det hem te mig åt, sen såg vi lite av shrek sen va hon tvungen att gå hem... så jag tog en dusch och sen gick och la mig & såg på tila :D
så såg min dag ut typ, nu sitter jag i mammas & pappas säng med syster, båda har varsin data och ser på disney channel (aaaaa') haha, ni får börja kommentera :) huhuhuh... runt två så ska vi hämta hundarna, och halv tre åker vi te bowlingen. jag & familjen ska bowla, och ska ta massor av kort då så alla vet (a) ska försöka få in bilderna i datan, pappa lr mamma får hjälpa.. lägger in en gammal bild på mig som blond, nu är jag ju brunett, saknar blondinen :'(... kisses
 pss, den som åååårkar (orkar) läsa inlägget, bravoo! :D (a) <3
uppdatering: nu ser vi disturbia, ouuuf.. läskig ? ;$


mamma

mamma säger att jag ska stänga av datorn nu så ska göra det för att va snäll :)
vill ju så gärna ha klänningen ! (a)
godnatt älsklingar, glöm inte att kommentera :D kisses'

länk

alexandra klicka där så kommer ni te en blogg som är värd att läsas!
hon ska dessutom gästblogga här snart hoppas jag (a)
hon ger mig massa bra tips, hon har frågestund nu.. så fråga på XD
kisses'

förresten..

när jag satt och titta på inlägget, la jag märkte på att detta är nästan som bröllops duellen!? asså inte speciellt då.. men jag har ändå tänkt länge på hur min dröm bröllop, nej nu ska jag skriva i andra bloggen :))))) jag såg förresten bröllops duellen med mamma, bara hon och jag.. jätte mysigt! jag älskar verkligen min mamma (a) kisses'
 
en film jag rekommenderar!

lite mer info :)

jag tänkte ge lite mer info om mitt "bröllop" jo det är ju så att jesse som sagt friade, och vi visste inte när vi skulle gifta oss.. ;) så jag fick efter en stund reda på att det va dags för amandha att gifta sig med zac, och vi bestämmde att som bästavänner.. gifta oss samma dag! ;D väldigt roligt, amandha hade tänkt på en strand i USA, som går bra för mig också. men helst hotel Plaza, ;D vi får se vad det blir.. dom som är bjudna är fortfarande lite hemligt ;P jag kan återkomma med det sen, jag har redan hittat en klänning som jag tänkt på.. affären heter VILA, i farsta.. den är roooooosa! ;;D för rosa är ett måste... pink bröllop? skulle det va någon? x) jag lägger in bilder sen om det kommer in något.. medans så får ni en bild på hotel plaza, jesse & gammal bild på mig & amandha, ska försöka hitta klänningen på internet också :) kisses'

1, hotell plaza? såg bara på google (a)
2, jesse babyyyy!
3, amandha & jag :) <3
tyvärr hitta jag ingen bild på klänningen :/ ceep looking!

bolt

nu ska jag se bolt med lillasyster, vi kom precis hit te morfar :)
men nu kan jag inte skriva mer.. kommentera gärna min blogg med bästavän också, www.loveorhateus.devote.se (a) kisses'

blogg.se vääägrar ta in mina bilder! så blir inga bilder :'(

gifta mig ;D

jag & min älskade bästavän ska gifta oss :) hon min sin älskade Zac Efron och jag med min Jesse McCartney, (a)
vi ska giifta oss samma dag, och vi ska ha rosa klänningar. bröllopet sker troligen på en strand i USA lr på ett romantiskt ställe, men helst vill jag hotel Plaza ;D vi ska prata mer om det i helgen (; (vi driver men detta är vår dröm <333) vi bjuder på en bild på våra bejbisar :P

klicka för större bild, <333 kisses'

bye ?

nu ska jag se teve, sitta och mysa & äta choklad boll :) blir nog sista för ska för att förengångsskull ska jag stänga av datan tidigt ;D imorgon ska jag nog te farsta med syster igen, denna gång ska vi titta lite på böcker. för ska köpa gossip girl :) en serie jag starkt rekommenderar! måste bara tigga lite pengar av mamma, höhö.. jag skriver nog mer imorgon, för nu blev jag jävligt sårad av en tjej som betyder grovt mycket! jag är fett töntig egentligen, men fan hon fattar ju ingenitng!? :@ -.-' fan jag hatar att jag älskar henne just nu.. jag finns fan alltid där för henne ;O! men det finns väl tydligen en annan "speciell blodnin" i hennes liv.. förut va hon inte det men nu är hon det? så trött på att va en reserv för dig.. någon dag ska jag skaffa modet och säga det, men just nu så nej! ni får ha det så bra, blogg.se vägrar ta in bilder från min webb? så jag får säga outfitten, : / min pumpa tröja som är rosa från stadium, och ett par andra gina jeanse :P nu ska jag säga hejdå till amandha på msn (: kisses'

älsklingar

jag satte precis ner mina älsklingar tindra & blinca (min hundar) från mtit knä när jag bestämde mig för att skriva lite :) snart ska vi äta, och jag ska plugga matte! jag vet jag vet, det är lov? men jag vill komma före alla (a) WANNA BE-MVG BARN hahahaha, jag vet inte vad som intresserar er på bloggen? so tell me.
är det mycket bilder, hemligheter, uppdatera ofta, långa inlägg, mycket känslor? tell me please, jag tänkte bifoga en länk här lr vad man säger ? ;S haha,
http://www.paow.se/ en blogg som jag läser hela tiden, jag älskar hennes blogg! ;D & http://desireenilsson.blogg.se/ är också väldigt bra :) jag gillar dessie's design mest. jag skulle vilja ha en liknande, men gillar såklart designen jag har nu också. men säg nu vad som gör bloggen bättre, ;) nu ska jag snart äta tror jag! ;D
kisses'

letat länge efter..

såna här tröjor, så vad ska jag köpa? (: (om jag ska köpa?)
   
kommentera viken ni tycker är snyggast!
för att få bilden större klicka på den (;
kisses'

hej hopp :D

hej alla (a) ni kanske känner igen mig från min blogg med angelica, www.itsaboutus.blogg.se lr bloggen med amandha www.loveorhateus.devote.se som jag fortf har kvar :) men bara skriver då och då! ;)
ni får ge mig massor av tips på saker jag ska skriva om! så detta blir roligt att läsa ;D tack till
www.pannas.blogg.se & amanda som fixade bloggen fin ;) tack sötnosar! älskar er :D
nu sitter jag och äter lite choklad, och har precis ringt makeup store, på måndag klockan fem ska jag dit och bli sminkad (a') haha :') fick presentkort som det :P men ni får ha det så bra :) lägger troligen in liter bilder sen!

kisses' (julia)

RSS 2.0