bilder + lite text

Hej hopp gummisnopp, hahaha. Idag va jag på matchen vi vann inte :( aja, ett mål iaf (a)
Ska lägga in lite bilder. Men har tagit för mina föräldrar pga att jag & dom inte vill att dom är med på bloggen (syns!)
Men ser wipeout nu, så blir sista inlägget tror jag. Så här kommer lite bilder från senaste dagarna, inte bästa menmen... XD

Tjejen som hade allt fint  väska, glasögon osv ;) och mamma <3

Jag & Syster =)

Hon :D

Jag & syster ute med hundarna §

Jag & min fin fina keps (a)

Jag hahaha!

Påväg mot tuben =)

Familjen §

Oh yes!

Tåget, bara bajare! Titta & njut (a)

bajen :D <3333

Bajen stoppa vägen ;)

haha men gud titta :P

Pappa & dom han prata med x)

Dom jag prata med XD

Dom igen <3

Pubben vi åt på

Pappa pratar med hans polare.

jag & mamma, jag älskar dig!

Det va det antar jag, ha en bra fortsatt kväll om vi inte hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0