brist på kul :/

Vem är din bäste vän?

moa, cissi & anna (soli?)
Vem älskar du?

fler än jag vågar erkänna!

Vem vill du bli full med?

moa, cissi, anna (soli?) XD fast bara med någon som jag vågar med (:
Vem är den bästa artisten?
venne fan ?

Vem pratade du senast i telefon med?

mamma :)

Vem är snyggast i världen?

höhö vilken hemlighet ;D

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

te min familj,

Vem är snällast i världen?

anna <3

Vem är din bästa kompis?

fortf dom?
Vem vill du prata med?

moa. så ring snart! :O :( <33
Vem sov du med senast?

syster §

Vem såg du full senast?

patrik.

Vem vet allt om dig?

Amandha. 

Vem kramade du senast?

pappa

Vem kan berätta allt för dig?

jag venne, men cissi du ska veta att du kan det gumman

Vem kan du berätta allt för?

JMCA = julia (jag) moa cissi anna
Vem hatar du?
bitchen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0