driver jag lr ? ;S

driver jag lr ? ;S öhm... har skrivit femton inlägg idag ;O brist på kul? XD ja, jag tror det!
men nu när det är lov blir det nog mycket skrivande pga att jag har tråkigt på dagarna om jag inte är med kompis.
imorgon kommer jag vakna upp hos mormor & morfar :) se teve & käka lite frulle, och typ bomb smsa
Fanny kan jag tänka mig om hon vaknar sent... ;)
sen så ska jag träffa henne i farsta centrum och hon ska titta på någonting te putte (?) :D
aja... sen efter det får se vad klockan är då, om tidigt så drar jag med henne någonstans, annars kanske går te m & m lr te mammas jobb =) vi får se vi får se... skit tråkigt nu, så ni kan förvänta er en lista och mer skriverier!
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0