;$

1. Tre ord varför du sist spydde?  åt mycket godis.
2. Vad gjorde du 08:00 imorse?  sov :D
3. Vad gjorde du för 30min sen? pratade i telefon!
4. Vad hände dig 1995? jag föddes & firade första julen :P
5. Vem fick dig att skratta senast?  den patetiska flickan *thaha*
6. Vilken färg är din borste?  hårborste; silver tandborste; rosa
7. Vad köpte du sist?  ett par ******** ;)
8. Vilken färg har du på din tröja? rosa kofta & vitt linne
9. Var förvarar du dina pengar? ficka, bh:n, jackan, väskan.
10. Hur var vädret igår?  ganska kallt tycker jag
11. Vad ser du framemot? onsdag. §
12. Snarkar du?  hell no 
13. Vad är 15?  siffran innan sexton
14. Vilken skostorlek har du? 38
15. Vill du klippa dig?  nepp
16. Är du över 25? nej, 13 år fyller 14 (a)
17. Pratar du mycket?  yes
18. Kollar du på O.C?  det finns väl inte längre? ;S
19. Har ditt namn ett "x" i det?  nej.
20. Känner du ngn som heter Steve?  nope!
21. Hittar du på egna ord?  kan väl hända ;')
22. Är du en typiskt svartsjuk person? kan va jävligt asso, och ibland inte alls XD
23. Vad har du för mobil?  sony <3

24. Vem ringde dig senast? moa '
25. Biter du på naglarna?  slutat
26. Har du lockigt hår?  nej men "fall"
27. Vilken konsert ska du på härnäst?  har inte planerat något, isf typ the voice? -.-
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? min bästavän som bara sviker
29. Hur många gånger har du svurit idag?  mkt.
30. Vilket ord säger du ofta?  typ, bah, asso, fitta, fan, fuck you (dom som jag kommer på nu)
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon?  nej, studiedag.
32. Vad åt du senast?  middag. köttbullar & potatismos xP
33. Vad borde du göra nu?  se teve,
34. Har du något smeknamn?  jullan  men det kallar bara cissi mig §
35. Sover du mycket?  nja skulle jag inte påstå.
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor?  min bästaväns flickvän tror jag (?)
37. När var du sist ute?   idag
38. Har du gråtit idag?  ja
39. Är du en glad person?  skulle vissa påstå, ?
40. Har du roligt nu?  nej annars hade jag fukkat denna lista? ;S
41. Vad äter du helst?  onyttigt.
42. Vem var du med sist?  familjen
43. Vem kramade du sist?  mamma lr alex & annie
44. Nämn den bästa personen?  angelica - är en av dom
45. Tycker du om någon just nu?  yes...
46. Vill du flytta? jupp
47. Hur ofta borstar du tänderna?  2 gånger om dagen
48. Är du egoist?  verkligen inte ;O
49. Gillar du att bada?  love it
50. Skrattar du åt allt? nej, men alltid annas skämt :D <3
51. Vem får dig alltid att skratta? moa älskling
52. Gråter du när du tittar på filmer? ibland,
53. När grät du senast?  imorse!

Pusspuss, nu ska jag nog chatta lite med lovisa sen se teve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0