gossip girl beroende !

Rubriken säger allt! Jag är beroende....

1, Serena... Min absoluta favorit!
2, Blair & Hunken Chuck
3, Igen.
4, & Igen :D
5, Ännu en gång (det söta paret)
6, & Där står dom :(
7, Ännu ett fint par :P
8, Serena & Dan Kiss.
9, Många pics på dom...
10, Serena & Snyggaste Nate
11, Något roligt? ;)
12,  Söta §
13, Nate & Vanessa ;D
14, Jenny & Våran Älskling Nate...
15, Dom igen!
16, Serena =)
17, Oh shit henne hatar jag mest av allt! Georgina ;@
18, Nate & Blair (a)
19, Serena <3
20, Serena & Blair!
Som ni märker så ja... Väldigt beroende! ;)
Söndagar Kanal 5 klockan 19;00
Jag lovar det är värt att titta... Men jag har tittat sen starten så kan allting!
Ganska svårt att bara börja (anser jag & vissa kompisar.)
Aja nu ska Ida faktist ha datorn, =)
You know you love me, XoXo Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla skriva samma " you know you love me,XoXo " som dessie -.-

2009-04-10 @ 13:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0