mamma <3

Mamma mamma mamma gissa vad!



Mamma blev lite arg och svarade:

Nejj jag orkar inte gissa gå upp och lek på ditt rum.


Flickan gjorde som mamman sa och efter en timma kom hon ner igen och sa:


Mamma mamma mamma gissa vad!


Mamman blev lätt irriterad och sa:

Nej jag vill inte gissa gå och ta en tupplur!


Flickan gjorde som mamman sa..

efter en halv timma kom hon igen och sa:


mamma mamma mammma gissa vad :

nej jag vill inte gissa gå ut o lek med dej!

Flikan gjorde som mamman sa. . .

Hon beslöt sig för att hoppa hopprep.Flickan hoppade ut på vägen.

Men flickan märkte inte att där kom en lastbil bakom henne...


Mamman som va där inne hörde ett krasch..

Mamman rusade ut till sin dotter som lå där på marken

Flickan sa svagt:

Mamma mamma mamma gissa vad


Mamman:

Jag kan inte gissa...


Flickan tog sitt sista andetag och sa:

Jag älskar dig mamma!<3


KOPIERA DENNA OM DU ÄLSKAR DIN MAMMA


Mamma Ylva Lindh, Jag Älskar Dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0