mobil §

bläddra genom telefonlistan;

Namn 7 - arre
Är han/hon kul? - ja
Har du kramat personen? - japps
Minnen med personen? - njä

Namn 13 -  Emelie
Var träffades ni första gången? - fotbollen/vår teater
Är personen viktigt för dig? - ja

Namn 15 - Malin D
Flicka eller Pojke? - Flicka
Älskar du honom/henne? - ja :)
Har du pratat med personen i telefon? - massor

Namn 17 - soli
Hur länge har ni känt varandra? - runt 11 år :D
Har du kysst honom/henne? - nej !
Kan du berätta hemligheter för personen? - japp

Namn 19 - morgan
Är hon/han vacker? haha <3
Känner du honom/henne bra?- yes :D
Är han/hon upptagen?- nej ;')

Namn 25 - jeannie
Är ni släkt? - nej
Hur är han/hon till sättet? - snäll, rolig, söt, bäst :D <3
Känner du honom/henne bra? - nja, gjorde bätte förut :'/


Namn 28 - Daniella
Har du sänt personen ett sms? - ja ett par
Är det en tjej? - ja
Går personen i samma skola? - nej

Namn 31 - Alex Den Bästa (inte min idé ;o)
Hur gammal? - 95a
Bor? - bagis & ktorp
Hatar du personen? - nej :P

Namn 34 - Sally
Har du besökt personen? -  ?
Är han/hon trevlig? - venne längre
Vad börjar hans/hennes namn med? - S ?

Namn 38 - Puttäh
Har du kramat henne/honom? - ja
Har du sett personen full? - ja
Är personen äldre än du? - nej (lr typ månader ;s)

Namn 42 - Mojjs
Är han/hon vacker? - ofc ;)
Minne av personen? - väldigt väldigt många
Har du hennes/hans msn? - ja ;o

Namn 54 - Annieow
Står han/hon nära dig? - ja, men bättre förut...
Har du kramat personen? - massor ;D
Har du varit förtjust i honom/henne? - nej

Namn 56-  Emma
Hur gammal?- 95a
Har du kysst personen?- Nej?
Är han/hon någon du älskar?- ja <3

Namn 60- Amandha
Bor?- dalen :)
Festat tillsammans?- what? haha.
sist ni sågs? - idag

Namn 63- Mimmi
Gammal?- 95a
Bor?- björkhagen
Älskar?-  jaaaa !

Namn 67- Cissi
bor? - skogskyrkogården
Har du kysst?- nej !!!!
Haft känslor för?- nej ?!!

Namn 70- Jonte
träffats?- Ja
Har kramat henne/honom?-  Japp
Kysst?- nej


Hej, :) Jag slutade aldrig med datorn. Jag håller på och fixar mapp på mig & Amandha med alla bilder osv.
Jag smsar också med Lukas & Morgan... (a)
När jag skrev att jag skulle sluta med datorn loggade typ alla in, så jag & Amandha hade videosamtal ;')
Riktigt skoj faktist ;o haha! :D Jag kommer om en stund lägga in ett collage på mig och Amandha <3
Men tills dess får ni nöja er med detta, ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0