svar på några frågor, haha.

Postat av: Morgan

Vf bloggar du, ingen läser väll den ?
svar: haha fett rolig du är... nej vet, haha gör det bara för nöjes. så jag kan skriva av mig! :)
har väldigt mycket känslor XD

Postat av: okej,
1. har du strulat?
2. vilka är dina bästisar just nu?
3. nämn en falsk vän.
4. hur många besökare har du?
5. om du var på en öde ö vad skulle du ta med dig?
svar; 1, haha nej skit pinsamt men nej det har jag inte...
2, moa, cecilia, anna & soli.
3, jag har skrivit mycket privat i min förra blogg & det ledde te konsekvenser så det vill jag inte säga ;/
4, haha inte många alls! tittar faktist inte sånt, som sagt svaret på morgans fråga...
5, ta med mig ett flygplan så jag kunde komma hem, plus JMCAS & familjen (a)

Postat av: vem är du kär i
svar; hahaha för privat!!

Postat av: Moa Ahlbom <3

Hej julls! :D <3

1. bästa bok
2. bästa film
3. bästa vän
svar; Hej mojjs! (a) <3
1, Gossip girl :)
2, minns inte någon just nu isf i taket lyser stjärnorna.
3, moa, cecilia, anna & soli :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0