tråkigt...

Jag tycker det är tråkigt att min kompis ska behöva sluta blogga för att folk kommenterar dåligt när dom inte änns känner henne.
Är inte det tråkigt & ... dåligt? Jo, det tycker jag!
Jag har väldigt dåligt självförtroende helt ärligt men gå in på denna blogg och läs "becca tipsar" tror jag, så står det massa bra grejer! klicka här så kommer du te henne.
Det fick mig faktist mycket bättre =) Plus att jag sänker en bitch totalt menmen... ;)
Så du anonyma, jag har din IP satt kan nog få tag på dig (a)


Men nu över till nu/fortsättning av dagen;
Jag har varit och handlat med Mormor =)
Om några timmar kommer mamma & pappa, dom ska äta middag här!
Jag & Ida också, dom ska käka palt *blä* jag pannkakor ;)
Mumms, hahaha!
Ska försöka göra någonting roligt nu (a)
Höres... (om en liten stund, bara :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0