woho !

Hej där ;')
Ser att folk börjat kommentera & titta in bloggen bara.
Hjälper visst att ha namnet på pea? ^^ tss, höhö.
Jag är hemma nu... Vår spanska lärare är borta idag så vi fick sluta efter lunch (a)
Trodde jag & Soli typ skulle te farsta idag men hon skulle väl vara med Linn efter sin lektion?
Men ska träffa mamma där imorgon, och tror faktist jag skiter i att gå ut imorgon på valborg!
Imorgon får jag förresten mina läsglasögon, ;$ hahaha.
Men hade tänkt lägga ut min dagens outfit snart också,
Skriver mer då! Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

hur ska dom se ut? haha jag behöver ju också, men dom jag va hos ringer aldrig :p

va gjorde ni i skolan? ;)

varför ska du inte ut imorn? <33

2009-04-29 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0