hej hopp :D

hej alla (a) ni kanske känner igen mig från min blogg med angelica, www.itsaboutus.blogg.se lr bloggen med amandha www.loveorhateus.devote.se som jag fortf har kvar :) men bara skriver då och då! ;)
ni får ge mig massor av tips på saker jag ska skriva om! så detta blir roligt att läsa ;D tack till
www.pannas.blogg.se & amanda som fixade bloggen fin ;) tack sötnosar! älskar er :D
nu sitter jag och äter lite choklad, och har precis ringt makeup store, på måndag klockan fem ska jag dit och bli sminkad (a') haha :') fick presentkort som det :P men ni får ha det så bra :) lägger troligen in liter bilder sen!

kisses' (julia)

Kommentarer
Postat av: Anna

Bigg kiss to you !

2009-02-24 @ 16:33:51
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Anna

jennifer :)

2009-02-24 @ 16:44:16
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: cissi

love you<33

2009-02-24 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0