emma pemma <33333

nu är jag med älsklingen emma pemma :) vi har druckit varm oboy, lr det blev inte så mkt med min.. -.- hon förstörde den XD mitt lila sääääääääääääääär! ;O först va vi i skolan, och jag typ grina för en patetisk kille  -.-  som jag tyvääärr gillar : / som jag pratade med söta sara igår, killar är skiiiit ! fyfan vad jag är glad att jag börja chatta med henne :) hon förstår mig (a).... tack? <3 haha ;) men iaf ska berätta lite om då... innan hade en sak hänt i skolan, går inte in på detaljer, men iaf... jag ville va själv, så jag bad alla sticka och låta mig va! jag satt på tjejtoan fett länge, sen tog jag jackan och stak ut på gården och satte mig på gungan och lyssna på musik och sen bad jag annie komma, och fan vad jag grina.. asså tårarna rann & rann hela tidne, jag stod och krama henne hårt & hon mig! fan vad jag va ledsen, så hon ringer honom (a) och typ pratar "vett i honom" om ni förstår vad jag menar?? aja, men jag mådde bätre efter annie, alex kom också med sina DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIGA skämt, men som fick mig glad x) hahaha *puh* ;') men iaf... efter det hade vi läsning och allting, och alla va sura på mig för att jag bad dom lämna mig ifred? men tillslut gick det över XP efter det sa jag hejdå till alex & annie och dom gick med artchi, jag & emma följde amandha te tuben vi drog te bagis & hon te globen, men hon skulle komma hit efter men nu vet jag inte? haha vi får se... nu gör vi mumsiga pannkakor, lr nej emma gör dom XD inte jag ;O jag sitter här och skriver :) nu måste jag äta dom som emma gjoort ;) skriver mer efter (a) kisses'
uppdatering: amandha kommer inte, emma ska typ hem snart... så får bli annan dag :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0