musiiiiiiik !

i <3 musik så himla saaaant! asså jag lyssnar på det hela tiden :) angelica har gjort mig beroende, hahahaha fuck you... nej skoja, älskar henne fett mycke, måste bara tacka dig för igår!! det bettyde grovvt mycket för mig asså! älskar dig, <333 iaf... tillbaka te dagen, idag ska jag chilla hemma, tills jag ska ta tuben 20 över 12 te farsta, ett  måste att hinna med den! XD ska faktist bli sminkad på makeup store ju XP venne om jag sagt det (?) aja, det ska jag iaf bli... sen efter det ska jag typ träffa mamma, pappa & ida i centrum. ska handla bikini and some new kläder *i hope!* hahaha, ska fråga om jag kan få en speciell klänning och en väska, gucci sån som emma har (: menmen vi får se hur det blir med den saken... sen ikväll ska jag slagga hos mormor & morfar vi ska äta tacos & mumsa med godis, chips och GLAAAAASS! hahaha, gosh är beroende av glass ;$ men snart är veckan slut så jag hade tänkt skriva veckan "grej" och så satt här har ni det, ;)
veckans saknade: soli
veckans snygging: jesse
veckans bästavän: amandha & emma
veckans bästa: angelica
veckans roligaste: alex
veckans snällaste: arre
veckans sms (det jag minns XD): sexig,
asså jag fattar bara menmen....ja det va väl det typ? hahahaha, inte mycket mer att skriva!
nu ska jag tagga te teven & mobilen i think, så alla vet är jag bball@ pea ;) ni får gärna lämna ett gb & skapa relation...
kisses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0