pea

jadu, här sitter jag och nördar framför datan... jag kan inte slita mig te alla tråkiga läxor, har spanska prov om 3 veckor *snark* om två veckor har jag engelska prov ;D bättre! och SVÅÅÅÅÅR matte läxa tills på fredag x) men som tur är stöttar min älskling moa mig, och lukas hjälper till på msn :) tack bästisar XD <333 jag måste försöka slita mig nu från att blogga o.s.v... just nu chattar jag med lukas & sara på msn förresten ;) sara är sjuuuukt snäll ;D & hennes kompis ida på pea, hon verkar också snäll (: hahaha, ska tagga nu... försöker skriva senare + försöka lägga in bilder, om min mobil inte ska va så uppknullad? ;S kisses'

den här designen vann, den är fett "jag" om man säger så..

men är inne på den här även (a) ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0