så jävla tråkig

Barbiedocka ?

(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
( ) En locktång
( ) Fondation över 200 kr
(/) Ögonfransböjare
( ) Olika smink borttagningsmedel
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
(/) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym (snart) 
( ) Klipper dig varannan/varje månad
(x) Tonat håret
(/) Färgat håret
( ) Hårförlängning (vill typ ha)
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Totalt: 21


5-10 Naturlig som naturen
10-15 konstgjord behandlad blomma
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20-25 fryst jordgubbe
25-30 Barbiedocka. Bara plast
/ = typ, kanske, oftast.

snodde den från alexandras blogg! :) värd att läsas,
men som ni så är jag inte barbie lr så... visste det  x) <3
men förlåt att jag inte skrev igår, men mådde inte bra. jag hade så jävla ont i magen asså! ;O men sen åkte jag te mormor & morfar sov dära och kom hem idag vid 13 - 14 så jag har sett madagaskar hahahahaha... idag ska jag bara vara hemma, vila magen för har fortf ont! satt kan inte blogga nu, men eftersom jag har tråkigt ska jag leta mer listor (a) kisses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0