solly ? ;)

förlåt för ingen uppdatering, men inte haft tid med datan! igår började vi skolan :) en helt ny början! nu blir det att satsa på skolan, som jag sagt varje gång... *höhö* :/ men ska verkligen försöka nu! (a) vi får se hur det går.. idag ska jag kanske kanske te farsta med familjen & köpa ny bikini och kanske klänningen som jag vekrligen äääälskar! men mamma mår inte bra :((( så blir nog inte av! men vi får se x) jag ska nog plugga lite läääxor nu -.-' förhör på engelskan (som jag klarar lätt ;O) och spanskan (ig-barn där XD) fan hatar spanska -.-!!!!!!!!! men nu måste jag försöka plugga! ha dét bra, kisses'

gammal bild på mig och amandha älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0