im home bitches

Ja ni såg väl rubriken? ; ) Im home! Jag va som vanligt i skolan, (boring!) men jag fick pröva i emelie & moas grupp idag på spanskan : ) mktmkt roligare, men för svårt (a) haha :'D Så jag tog lite bilder som jag lägger in! Men sedan åkte jag te farsta med blodsystrarna Emelie & Moa <333 vi tog lite bilder vi också XD Jag & Emelie ska faktist skaffa blogg. Även fast vi bråkar så ofta, men vi kommer ändå skriva *thihi* Juste idag med hemlig... Hur gick det? Thats a secret :'P Eftersom vissa utav mina klasskamrater läser bloggen så kanske dom fattar så pusspuss ^^
Men njut av bilderna, hörs snyggingar.

Moas söta id-kort : )

Simon, Lukas & Max på lektionen :'D

Några sexor i c busar ?

Min, Amandhas & Emmas dikt... Vi tänkte nog alla på samma person ;o
Mango den lilla jag den stora *thihi*

Jag och mina halstabletter X'D

Jag & Emelie <3

Tröjan jag pröva : )

We <3 The dress

Jag & Moa, vet att jag ser fuckt up' ut

Emelie & Moa darlings ; )

Emelie tittar Moa's ID

Dagens outfit, "scandal queen" gina tricot. Byxor have no ide ^^
Det är fan allt jag kan göra nu </3

Kommentarer
Postat av: stina

hej! är du sugen på att få presentkort, lotter, biobilljetter helt gratis?- då ska du klicka in på http://www.gratismode.se/?c=22709 . du sammlar poäng gratis. du får en start summa på 50 kr, så det är bara att börja ;)



klicka in på: http://www.gratismode.se/?c=22709

2009-05-11 @ 18:33:46
Postat av: emelie

haha, fett kul de va! som alltid me er blodsystrar!! love u <333

2009-05-11 @ 18:34:06
Postat av: amandha

i "loved" the dress too.. :'( <3 <3 <3

2009-05-11 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0