pics från igår <3


1, Nellys, Maggans, Mina & Moas händer :)
2, Nelly, Maggan, jag & Moa <3
3, Nelly maggan + jag
4, Sen en liten "utklippt" bild på mig ;')


Har inte mycket att säga. Jag va inne på datorn ett tag & såg X-effekt på mtv, sen hämta morfar mig & hundarna och åkte och vi va där och jag såg cops (stavning?) XD sen så efter ett tag gick vi te mammas jobb, mötte upp mamma & senare åkte vi te ågesta & öva med hundarna på agility. När vi va klara drog vi te ICA i farsta hon handlade mat sen så åkte vi hem och nu sitter jag här och planerar inför kvällen! Jo det blir faktist utgång ikväll, & kommer inte hem... :) Jag ska sova hos Anna idag <3 Vi ska även träffa Luuuuuukas :D och kanske Morgan, tror vi ska fråga Nils & Simon då också (a) Och om Morgan kommer ska jag tvinga hans tvilling Max att komma också. För vi kan ju inte ta med alla utom dom ;o ! Men jag ska strax äta, sen klä på mig lite bättre kläder & sedan göra mig iordning och dra... ;) Bloggar innan jag drar. Förresten jag har inte lagt in bild på mig och hundarna idag va? Jag fixar det om några minuter... Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0