svar på tal :)

Postat av: emelie

kan du inte göra videoinlägg nån gång? ;) <3

2009-05-04 @ 14:39:43

Svar; Haha har faktist tänkt på det, men jag kan inte lägga in te youtube (a) <33


Shulululu bloggar ;') Jo idag så gick jag hem från skolan. Sen så har jag pluggat & lyssnat på musik och suttit rosa läppstift på läpparna och drivit lite. Bilder kanske kommer senare XD Vill bara säga till alla er som kommenterar att det är skit kul att se :) Både kul att svara såhär (som jag gör te emelie oftast :P) Och te dom som har blogg dåra.
Men nu ska jag äta, satt skriver senare. Pöss

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, okej.

men kan du inte fråga hur man lägger in youtube? nån vet ju? :) <33

2009-05-04 @ 18:42:29
Postat av: mojjs (: :D <3

ja, gör video inlägg nu för fan :D<3

annars....

2009-05-04 @ 19:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0