svar te liisa

Postat av: liisa

fler frågor<3:)
: haru mens, om inte vem skulle du helst berätta för melan kompis och mamma?
Kär just nu?(vem)<3 vavorit mat? kommer inte på nåt mer nu ha et bra puus!

2009-05-05 @ 17:23:45

Svar på tal ;) : Jo jag har fått min mens, men har inte den just nu : ) jag skulle nog helst berätta för mamma. vilket jag gjorde, hon & jag har trots allt en toppen relation : D jag vet inte om jag är kär just nu, om jag vore säker. skulle jag inte öppna mig för er om det ^^ men jag kan ju säga att jag har ett par killar påå "snygging listan" hahaha <3 favorit man? hmm... pankaka ? ;$ ha det bra du också, fortsätt kommentera! pussss

Kommentarer
Postat av: liisa

jo det skulle jag nog också göra om jag tänker efter:) <333!

2009-05-05 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0